اردوی هانوفر تیم ملی تیراندازی در هاله‌ای از ابهام

تهران- ایرنا- در شرایطی که تیم ملی تیراندازی برای حضور در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک نیاز مبرم به حضور در اردوی هانوفر دارد اما هنوز روادید اعضای تیم برای سفر به آلمان صادر نشده است.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۱ فرودین سال ۱۴۰۳ در شرایطی در کشور برزیل برگزار می‌شود که این رویداد آخرین میدان برای کسب سهمیه المپیک پاریس است و ایران شانس دارد تعداد سهمیه‌های خود را در تفنگ و تپانچه افزایش دهد.

با توجه به شرایط تحریمی و وضعیت سلاح و تجهیزات ملی‌پوشان کشورمان، برپایی اردوی آماده‌سازی در هانوفر جهت به روز کردن تجهیزات و تست فشنگ و ساچمه و البته حضور در یک رویداد تدارکاتی در شهر دورتموند در دستور کار تیم ملی بود اما تا این لحظه این سفر به دلیل عدم صدور روادید محقق نشده است.

مسابقه دورتموند ۲۵ اسفند است و بعد از آن تیم ملی تیراندازی ایران باید خود را به هانوفر رسانده تا تجهیزاتش را به روز کرده و نیاز تیراندازان را مرتفع کند اما با این شرایط باید دید مسوولان فدراسیون چه تمهیداتی را اتخاذ خواهند کرد.

گفتنی است با هماهنگی فدراسیون تیراندازی، وزارت ورزش و وزارت امور خارجه روند کار در دست بررسی است و تیراندازان امیدوارند در روزهای آتی امکان سفر به آلمان را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha