هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال با چاشنی شهرآورد سپاهانی‌ها + فیلم

اصفهان-ایرنا-هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با شهرآورد سپاهان و سپاهان نوین آغاز می‌شود و ۲ تیم دیگر اصفهانی حاضر در رقابت‌ها در خارج خانه به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش ایرنا، هفته چهاردهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور بعد از ظهر و عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان، کازرون، خرم‌آباد، دهدشت، طبس و کرمان برگزار می‌شود و شهرآورد هندبال اصفهان آغازگر رقابت‌های این هفته است.

از ساعت ۱۴ امروز، تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در سالن «۲۵ آبان» مجموعه ورزشی «نقش جهان» اصفهان، میزبان تیم هم خانواده خود، سپاهان نوین است.

سپاهان نوین که این‌ روزها آماده نشان می‌دهد در هفته سیزدهم توانست در یک شگفتی، نایب قهرمان فصل گذشته، تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون را که هم‌اکنون در رده دوم جدول قرار دارد، با شکست، از اصفهان بدرقه کرد.

بُرد ۲۸ بر ۲۵ تیم هندبال سپاهان نوین در مصاف با نایب قهرمان فصل گذشته نشان داد که این تیم بحران ابتدای فصل را پشت سر گذاشته است.

هرچند بازیکنان سپاهان نوین در هفته دوازدهم پس از چند پیروزی پیاپی در دقایق پایانی با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ بازی را به نفت و گاز گچساران واگذار کردند ولی کسب ۲ امتیاز شیرین در دیدار خانگی هفته گذشته مقابل نایب قهرمان فصل پیش، روحیه تیمی را به آنها بازگرداند.

شاگردان رحیمی‌زاده بعد از ظهر امروز میهمان برادر بزرگتر خود هستند و فُرم آماده آنها این بار تهدیدی برای زردپوشان است که در این فصل پُرفراز و نشیب ظاهر شده‌ و نتوانسته‌اند برخلاف فصل گذشته در حد نام سپاهان ظاهر شوند.

البته سپاهانی‌ها چند هفته‌ای است که با پیروزی‌های پُرگل بدنبال جبران نتایج هفته‌های نخست هستند، زردپوشان هفته گذشته در هفته سیزدهم در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم دهم جدول یعنی آلومینیوم اراک رفتند که این دیدار با نتیجه ۳۳ بر ۲۱ به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

فولاد مبارکه سپاهان در هفته دوازدهم نیز در شهرآوردی دیگر میزبان پرواز هوانیروز اصفهان بود و موفق شد در آن دیدار نیز با اختلاف زیاد ۱۲ امتیاز، تیم همشهری پرواز هوانیروز را شکست دهد و این تیم هم‌اکنون با ۱۷ امتیاز، در فاصله سه امتیازی تیم‌های دوم و سوم قرار دارد.

تیم هندبال سپاهان نوین نیز با پنج بُرد و ۱۰ امتیاز در رده هشتم جدول رقابت‌ها قرار گرفت.

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال با چاشنی شهرآورد سپاهانی‌ها + فیلم

گیتی‌پسند در اندیشه صُعود

گیتی‌پسند اصفهان نیز که در بازی حساس هفته سیزدهم دومین تساوی فصل خود را رقم زد و برابر پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد متوقف شد، به دهدشت می‌رود تا با فرازبام خائیز دهدشت بازی کند.

دهدشتی‌ها که هفته گذشته در یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های فصل خود ۱۵ بر ۲۸ برابر نفت و گاز گچساران متحمل شکست سنگین شدند این بار باید از سرخ پوشان اصفهانی پذیرایی کنند.

گیتی پسندی‌ها که هفته پیش در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم، در سالن «شهید سجادی» اصفهان به مصاف تیم پلیمر خلیج فارس رفتند و در یک دیدار نزدیک با تساوی ۳۰ بر ۳۰ متوقف شدند، نتوانستند از فرصتی که سپاهان نوین برای آنها فراهم کرده بود استفاده کامل کنند و در همان مکان سوم باقی ماندند.

شاگردان کیوان صادقی در دیدار عصر امروز مقابل دهدشتی‌ها بدنبال کسب امتیاز کامل هستند و رسول کشانی مربی سرخ‌پوشان اصفهانی در فیلم زیر در باره دیدار امروز توضیح می‌دهد:

پرواز هوانیروزی بدنبال جبران نتیجه دورِ رفت

در دیگر بازی این هفته، پرواز هوانیروز دیگر نماینده نصف جهان در لیگ برتر هندبال در طبس میهمان تیم زغال سنگ این شهر است.

دیدار رفت ۲ تیم در هفته سوم رقابت‌های سی‌ و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با برتری ۳۴ بر ۳۶ تیم هندبال «زغال‌سنگ طبس» در اصفهان به پایان رسید و جوانان سرباز در «پرواز هوانیروز» بدنبال جبران نتیجه بازی رفت در خانه حریف هستند.

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال با چاشنی شهرآورد سپاهانی‌ها + فیلم

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون صنعت مس کرمان با ۲۶ امتیاز از ۱۲ بازی در لیگ صدرنشین است، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با همین تعداد بازی و ۲۲ امتیاز و گیتی‌پسند با ۱۳ بازی و ۲۱ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۱۹، نفت و گاز گچساران با ۱۸، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد با ۱۷، سپاهان نوین اصفهان و پیکان خراسان (۱۲ بازی) با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۱۲ بازی و پنج امتیاز، پرواز هوانیروز با چهار و فرازبام خائیز دهدشت با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

بر اساس اعلام صدا و سیما، دیدار فولاد مبارکه سپاهان و سپاهان نوین در شهرآورد هندبال اصفهان بطور مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خائیز دهدشت،زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

جدول رقابت‌ها بدون احتساب امتیازات لیگ هندبال نوجوانان و مسابقات هندبال جوانان پسر بصورت زیر است:

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال با چاشنی شهرآورد سپاهانی‌ها + فیلم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha