آموزش‌های ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری

بوشهر- ایرنا- سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آموزش مبانی ایمنی عبور و مرور از جاده به ۱۶۰۰ دانش آموز استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، عباس فرامرزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت آموزش مباحث ترافیکی و ایمنی جاده‌ای اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، دوره‌های آموزشی در ۲۵ مدرسه و ۴۰ کارگاه صنعتی واقع در حاشیه راههای استان بوشهر با بهره‌گیری از کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره کل و کارشناسان ترافیک پلیس راه استان برگزار شده است.

وی افزود: در این دوره‌ ها به یک هزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان، آموزش های مربوط به قوانین ایمنی عبور و مرور از جاده و ۲ هزار نفر از کارگران مناطق صنعتی و کارخانجات واقع در حاشیه بزرگراه ها آموزش های مربوط به ایمنی موتورسواری ارائه شده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: این آموزش ها در طول سال تحصیلی ادامه خواهد یافت.

فرامرزی بیان کرد: در راستای ترویج و فرهنگ‌سازیِ مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان بسته‌های آموزشی در قالب کتابچه، لوازم‌التحریر، کاور گذربان مدرسه و جوایز مربوط به مسابقات نقاشی و انشا و به موتورسواران بادگیر و برچسب های شبرنگ، کلاه ایمنی و غیره اهدا می شود.

وی هدف از اقدامات آموزشی را حساس سازی جامعه و آشنایی هرچه بیشتر مردم با مباحث ترافیکی و رانندگی به منظور پیشگیری و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha