استاندار: همه امکانات باید در جهت مدیریت سیلاب در سیستان و بلوچستان بکارگیری شود 

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید خداوند متعال را برای بارش رحمت الهی در استان شکرگزار باشیم و همه ظرفیت‌های خود را در جهت مدیریت سیلاب و ذخیره سازی آب های سطحی به کار بگیریم‌.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان در محل فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد، اظهارکرد: از ابتدای وقوع سیلاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کردیم که هیچ گونه آمار غلط یا نادرستی در اختیار مردم قرار ندهند و همه چیز را با دقت برآورد و واقعیت را بیان کنند.

وی افزود: خوشبختانه از ابتدای وقوع سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان و مدیریت بحران همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، خدمات رسان و امدادی پای کار آمدند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هیچ مشکلی در حوزه اعتبارات وجود ندارد و به همه دستگاه‌ها تاکید کردیم هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های بهداشتی در مناطقی که دچار سیلاب شدند باید فعال باشد و هرگز قصور را از هیچ دستگاهی نخواهیم پذیرفت.

کرمی اذعان کرد: با توجه به اینکه این مناطق مستعد سیلاب است باید به گونه‌ای مدیریت کنیم که در سال‌های آینده نیز دچار مشکل نشویم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha