۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۲۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85414630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار حسن زاده: جبهه استکبار رو به تضعیف است

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۲۱
کد خبر: 85414630
سردار حسن زاده: جبهه استکبار رو به تضعیف است

کاشان - ایرنا - فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: جبهه مقاومت روز به روز قوی تر می شود و جبهه استکبار رو به تضعیف می رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسن حسن زاده یکشنبه شب در اجلاسیه سرداران و ۲۲۳ شهید پاسدار شهرستان کاشان افزود: امروز جبهه استکبار در ضعیف ترین شرایط خود قرار دارد در حالیکه جبهه انقلاب و اسلام به برکت خون شهدا در درخشنده ترین وضعیت خود قرار دارد.

وی اظهار کرد: امروز جبهه استکبار همه توان خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بکارگرفته و به خوبی می داند شکست هایی که بر وی تحمیل شده به دلیل صدور فرهنگ مقاومت به جهان است.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ بیان کرد: در جریان طوفان الاقصی تنها یک گروه از مقاومت با اتکا بر داشته های خود و آموزه هایی که از رزمنده های ما آموختند این عملیات بزرگ را خودشان طراحی کرده و با مهماتی که خودشان می سازند این پیروزی را به دست آوردند.

وی افزود: یادواره شهدا فرصت مغتنمی برای باز تعریف یاد و خاطره شهداست، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که همه ما مدیون شهدا هستیم.

وی اظهار کرد: در ایام ۲۲ بهمن دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی برای کمرنگ شدن حضور مردم بود، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند همه کسانی که تلاش کردند ۲۲ بهمن از یاد ملت ما برود با حضور گسترده مردم غافلگیر شدند.

سردار حسن زاده گفت: دشمن در فتنه سال قبل به خیال خودش، براندازی را دنبال می کرد، اما ملت ما در جهاد کبیر سال گذشته سربلند شد.

مردم شهرستان کاشان در مجموع ۱۸۰۰ شهید والامقام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha