رتبه دوم یوونتوس از دست رفت؛ توقف ناامیدکننده بانوی پیر مقابل آتالانتا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال یوونتوس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا، مقابل آتالانتا متوقف شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های یوونتوس و آتالانتا از هفته بیست و هشتم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه آلیانز با قضاوت مارکو گویدا برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

بانوی پیر بعد از ناامیدی از کسب قهرمانی، حالا رتبه دوم را هم در خطر می‌بیند و با این تساوی جایگاه دومی را تقدیم میلان کرد.

شاگردان گاسپرینی موفق شدند در دقیقه ۳۵ گل اول را به ثمر برسانند. آتالانتا در نزدیکی خط طولی محوطه جریمه یوونتوس صاحب ضربه ایستگاهی شد و پاشالیچ با پاس عرضی، کوپماینرس را صاحب توپ کرد و او هم با ضربه‌ای دیدنی و محکم دروازه شزنی را گشود.

رتبه دوم یوونتوس از دست رفت؛ توقف ناامیدکننده بانوی پیر مقابل آتالانتا

یوونتوس در دقیقه ۶۶ به بازی برگشت، پاس در عمق وستون مک‌کنی پشت مدافعین آتالانتا به آندره‌آ کامبیاسو رسید و این بازیکن با ضربه محکمی دروازه کارنسکی را باز کرد. در دقیقه ۷۰ یوونتوس در این دیدار کامبک زد. باز هم پاس در عمق وستون مک‌کنی به داخل محوطه جریمه و این بار نوبت به آرکادیوژ میلیک بود که با فرصت طلبی و گل دوم را برای میزبان به ثمر برساند.

رتبه دوم یوونتوس از دست رفت؛ توقف ناامیدکننده بانوی پیر مقابل آتالانتا

خوشحالی بانوی پیر تنها ۵ دقیقه طول کشید و آتالانتا موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، پاس جیمسیتی در سمت چپ محوطه جریمه یوونتوس به کوپماینرس رسید و این هافبک هلندی با پای چپ گل دوم خودش و آتالانتا را به ثمر رساند.

با این نتیجه تیم فوتبال یوونتوس با ۵۸ در رتبه سوم قرار گرفت و در مقابل آتالانتا با ۴۷ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha