۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۵۵
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85414550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار اصفهان: ملت ایران در انتخابات امسال دست رد به سینه دشمنان زدند

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: مردم با حضور یکپارچه در انتخابات یازدهم اسفند دست رد به سینه دشمنان نظام اسلامی زدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید رضا مرتضوی، یکشنبه شب در یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: مردم در سرمای شدید زمستان با حضور پرشور و گسترده خود، فضای انتخابات را گرم کردند.

وی افزود: برنامه های خوبی برای حضور رای اولی ها و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توسط اداره کل آموزش و پرورش اصفهان انجام شد.
استاندار اصفهان ادامه داد: میزبانی از شعب اخذ رأی و نظارت بسیاری از فعالان فرهنگی بر انتخابات از سوی مسوولان این اداره کل به‌خوبی انجام شد.

استاندار اصفهان:ملت ایران در انتخابات امسال دست رد به سینه دشمنان زدند
وی اضافه کرد: دشمن به دنبال این بودند تا انتخابات‌ امسال با مشارکت کمتر از ۴۰ درصد انجام شود که با حضور یکپارچه مردم در این صحنه مهم تمامی نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.
مرتضوی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های مهم اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: این اقدامات، سطح عملکرد دانش‌آموزی استان را نسبت به دوره‌های گذشته در موضوع های فرهنگی، ورزشی و گردهمایی‌های فکری ارتقا داده است.
وی با اشاره به مشارکت‌های دوسویه اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری اصفهان بیان کرد: اینگونه تعامل و همکاری ها نویدبخش رشد و توسعه اخلاق شهروندی بین نسل جدید و ایجاد دغدغه‌مندی مردم نسبت به چالش‌های موجود در سطح شهر در آینده نزدیک است.

استاندار اصفهان گفت: ایجاد فرایندسازی در ایجاد مسیر روشن برای دانش‌آموزان هنرستانی از سوی معلمان و مسوولان اداره کل آموزش و پرورش باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در سال جاری، اعتراضات بسیاری در حوزه‌های صنعتی از فعالان این حوزه مبنی بر کمبود نیروی کار مطرح شد که چالش هایی را در این زمینه برای استان ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: ضرورت مهارت‌آموزی‌ها در محیط هنرستان‌ها باید به‌طورجدی در دستور کار قرار گیرد و پیوند خیران و استفاده از متخصصین حوزه‌های مختلف صنعت در هنرستان‌های استان جزو اقدامات اصلی در راستای اشتغال‌آفرینی جوانان کشور به حوزه‌های شغلی صنعتی باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اصفهان خاطرنشان ان کرد: باتوجه‌به نیاز صنعت استان برای تربیت هنرجو باید در این مسیر هنرستان‌ها دقیق‌تر و عمیق‌تر در فرایند فراگیر پذیری و تدریس عمل کنند و از انجمن‌های تخصصی برای رفع مشکلات صنایع استان استفاده کنند.
به گفته وی، استفاده و کمک از تجهیزات نوین بخش خصوصی در این مورد بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

در این جلسه تفاهم نامه «کلاس شهر» با هدف تعامل و همکاری بیشتر شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش اصفهان امضا شد.

به گزارش ایرنا، یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش اصفهان با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، شهردار و رییس شورای شهر اصفهان و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد، فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در اداره کل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha