پاس گرگان برد، اما از راهیابی به پلی‌آف لیگ برتر والیبال باز ماند+ فیلم

گرگان- ایرنا- تیم والیبال پاس گرگان در آخرین بازی دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در برابر ایفاسرام اردکان به پیروزی رسید، اما از صعود به مرحله پلی‌آف این بازی‌ها باز ماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پاسی‌ها در مسابقه یکشنبه شب خود در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در غیاب عیسی سنگدوبینی سرمربی تیم خود، در برابر ایفاسرام به برتری سه بر ۲ دست یافتند.

اردکانی‌ها هم که صعودشان با توجه به قرار گرفتن در رده ششم جدول رده‌بندی به مرحله پلی‌آف قطعی شده بود و از سه روز قبل اردوی خود را در تهران آغاز کردند، با هفت بازیکن و یک لیبرو و کمک مربی این تیم به گرگان آمده بودند.

در مسابقه امشب پاسی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند.

بازیکنان ایفاسرام در دست‌های دوم و سوم به ترتیب در یک بازی فشرده و نزدیک با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۷ به ۲۵ میزبان خود را شکست دادند.

دست چهارم این بازی با تلاش بازیکنان تیم پاس و برتری آنان از همان ابتدا آغاز شد و در پایان این دست، پاسی‌ها با حساب ۲۵ بر ۱۵ پیروز شدند تا برنده نهایی در دست پنجم مشخص شود.

بازیکنان تیم پاس که نمی‌خواستند در این دست بازنده باشند، تمام تلاش خود را انجام دادند و پر پایان با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند.

پاس با این پیروزی به سیزدهمین برد خود، همراه با ۱۳ باخت رسید، اما این تیم با ۳۸ امتیاز در رتبه نهم باقی ماند و سهمیه پلی‌آف نگرفت.

دیدار دور رفت ۲ تیم سه بر یک به نفع ایفاسرام پایان یافته بود و پاسی‌ها در این دیدار به دنبال انتقام از حریف در خانه بودند و به این هدف رسیدند.

ایفاسرام نیز با ۱۵ برد، ۱۱ باخت و ۴۵ امتیاز به کار خود در مرحله مقدماتی پایان داد و رتبه ششم جدول را از آن خود کرد.

محمد حسین شفقی و محمد ابراهیم‌زاده ناظران این مسابقه حساس بودند.

ابراهیم فیروزی و میلاد عرب اسماعیلی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

این مسابقه که به مدت یک ساعت و ۵۹ دقیقه پیگیری شد، ۳۰۰ تماشاگر و یک کارت تاخیر داشت که به تیم پاس گرگان نشان داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha