۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85414142
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

نفوذ تدریجی سامانه بارشی به بوشهر

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85414142
نفوذ تدریجی سامانه بارشی به بوشهر

بوشهر- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن تا اوایل وقت سه شنبه، ضمن افزایش سرعت وزش باد، وقوع بارش پراکنده باران را نیز در پی دارد.

" پیام مساعدی " روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین از فردا تا اوایل وقت روز چهارشنبه به سبب وزش بادهای شدید تا شدید، دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان کمی ابری همراه با غبار محلی، بتدریج افزایش ابر و وزش باد و در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران رعد و برق پیش بینی شده است.

مساعدی یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و از فردا بتدریج ۱۶ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت است.

وی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و از فردا بتدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی متر پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۲۵، مد اول ساعت ۰۸:۲۵، جزر دوم ساعت ۱۴:۱۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha