۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85413976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانشین فرماندهی انتظامی قزوین: حوادث جاده‌ای باید به حداقل برسد

قزوین - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: حوادث و سوانح جاده‌ای این استان در ایام نوروز با حضور ۱۰۰ درصدی پلیس و همکاری دستگاه‌های امدادرسان باید به حداقل برسد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ داوود عبدالمالکی روز یکشنبه در رزمایش ترافیکی نوروز واقع در قرارگاه پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: تجربه ثابت کرده همواره از سال‌های گذشته تاکنون همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در ایام نوروز باعث کاهش سوانح جاده‌ای شده است.

وی با بیان اینکه نوروز امسال با ماه مبارک رمضان همراه شده است، تصریح کرد: در همین روزهای پایانی سال با افزایش تردد خودروها در آزادراه‌های استان قزوین روبرو هستیم که فعالیت نیروهای انتظامی، امدادی، امنیتی و خدماتی پررنگ تر از گذشته است.

سرهنگ عبدالمالکی ادامه داد: کنترل و مدیریت ترافیک، افزایش ضریب امنیتی مردم و تسریع در عبور و مرور وسایل نقلیه با هدف پیشگیری از تخلفات رانندگی از عمده برنامه‌های اصلی پلیس در ایام نوروز است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین نقش پلیس را در نظم و انضباط ترافیکی بسیار مهم برشمرد و یادآور شد: پلیس همواره در ذهن مردم در راس دستگاه خدمات‌رسانی به جامعه قرار دارد و همواره با حضور پررنگ در رویدادهای مختلف سال نقش مهمی در کنترل ترافیک شهری برعهده داشته است.

این مسوول خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادم ملت در خدمت مردم است و امروز برای هماهنگی و همپوشانی بیشتر کنار هم هستیم تا بتوانیم خدمات‌رسانی بیشتری به مردم داشته باشیم.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و از هموطنان و مسافران نوروزی خواست تا با رعایت نکات ایمنی ضمن پیشگیری از سوانح جاده‌ای، نوروز سلامت و امنی را سپری کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha