پیرجهان: عملکرد خوبی در هانگژو نداشتم/دستمزد مربی‌ام را خودم می‌دهم

تهران- ایرنا- دونده دو ۴۰۰ متربامانع ایران گفت: سال گذشته در بازی‌های آسیایی هانگژو بدشانسی آوردم و عملکرد خوبی نداشتم و  این تلخ‌ترین اتفاق در سال گذشته برایم بود.

مهدی پیرجهان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: یکسال گذشته پر از اتفاق بود. با تغییراتی که داشتم خداراشکر با کسب نتیجه مطلوب آن را سپری کردم. امسال نیز امیدوارم برای دوومیدانی‌کاران ایران پرخیر و برکت باشد. زیرا سال المپیک است و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

در هانگژو بدشانسی آوردم

وی افزود: پارسال موفق شدم تا رکورد ملی را در مسابقات دانشجویان جهان ارتقا دهم و توانستم از لحاظ رنکینگی هم جایگاه خودم را تثبیت کنم و در رنکینگ المپیک قرار بگیرم. در بازی‌های آسیایی هانگژو بدشانسی آوردم و عملکرد خوبی نداشتم.

پارسال ۲۱ بار پا به استارت گذاشتم

پیرجهان عنوان کرد: تمرینات خوبی به خاطر مشکلات سربازی نداشتم اما در حد امکان خودم را به بازی‌ها رساندم و پیش از آن متحمل زحمت‌های زیادی شدم. سال گذشته در مسابقات زیادی اعم از رکوردگیری‌های فدراسیون و رقابت‌های آغاز فصل و آسیایی شرکت کردم. ۲۱ بار پا به استارت گذاشتم تا بتوانم رضایت فدراسیون را جلب کنم و در ترکیب تیم ملی برای اعزام به هانگژو قرار بگیرم.

امسال باید در لیگ‌های جهانی شرکت کنم

وی یادآور شد: سالی که گذشت پر از تجربه بود و از همه لحاظ خداراشکر می‌کنم که بدون آسیب پشت‌سر گذاشتم و خودم را پرقدرت برای المپیک آماده می‌کنم. در سال گذشته یک‌ماه در اردوی کیش بودم و در حال حاضر در اردوی تهران هستم و به دنبال کارهای اعزام به صربستان برای حضور در لیگ جهانی هستم.

دونده دو ۴۰۰ متربامانع ایران خاطرنشان کرد: قرار است در مسابقات یونان، چک و آلمان شرکت کنم و فدراسیون جهانی هم من را به تورهای اروپایی دعوت کرد. در این مسابقات بدون دخالت و حمایت فدراسیون شرکت خواهم کرد.

قهرمان صربستانی مربی من است

وی با اشاره به اینکه با مربی صربستانی تمرین می‌کنم، تاکید کرد: امیر بکریچ قهرمان دو ۴۰۰ متر بامانع صربستان مربی من است و از ۱۲ فروردین ماه با او در کشور صربستان تمرین می‌کنم. اگر کارهایم طبق برنامه پیش برود، قبل از صربستان به تورهای قاره‌ای می‌روم و پرقدرت مسابقات را استارت می‌زنم.

پیرجهان: عملکرد خوبی در هانگژو نداشتم/دستمزد مربی‌ام را خودم می‌دهم

هر ماه ۷۰۰ دلار به بکریچ پرداخت می‌کنم

پیرجهان اظهار کرد: تمامی دستمزد مربی‌ام را خودم پرداخت می‌کنم و در حال حاضر برای اردوی صربستان آماده می‌شوم. از طرف کمیته ملی المپیک مبلغی برای کمک به من پیشنهاد نشده است و نمی‌دانم برای پرداخت دستمزد مربی ترکیه‌ای به من کمک می‌کنند یا خیر. هرچند دستمزدی که فدراسیون ماهانه به ورزشکارانی که شانس المپیکی شدن دارند، می‌دهد، فعلا به من تعلق نمی‌گیرد و گفتند که باید تمریناتم را با مربی صربستانی شروع کنم تا ماهی ۱۵ میلیون تومان به من بدهند.

مدیران قبلی دوومیدانی تفاوت زیادی میان دونده‌ها قائل می‌شدند

وی اضافه کرد: قطعا در سال جدید به سهمیه المپیک می‌رسم. در این یکسال گذشته فدراسیون دوومیدانی در سطح مدیریتی تغییرات زیادی داشت و برخی از این مدیران تفاوت فاحشی میان دونده.ها می گذاشتند. با آمدن مهدی مبینی به عنوان سرپرست، تبعیض‌ها کم شد. تبعیض‌ها باعث دلشکستگی دوومیدانی‌کاران می شود.

نقطع قوتی در دوومیدانی سال گذشته برای خود ندیدم

دونده دو ۴۰۰ متربامانع ایران گفت: دوومیدانی ایران در سال گذشته برایم نقاط قوتی نداشت و تلخ‌ترین اتفاق در این سال عملکرد بدم در بازی‌های آسیایی هانگژو بود. بهترین اتفاق در این سال تمام شدن سربازی من بود. از مهدی مبینی سرپرست فعلی فدراسیون تشکر می‌کنم که با حضورش دوومیدانی ایران تکانی خورد و واقعا عملکرد او خیلی در این مدت کوتاه خیلی خوب بود. بسیاری از ورزشکاران از عملکرد مبینی راضی بودند. یک سری از مشکلات در فدراسیون پیش می‌آید که تقصیر وی نیست و از او خیلی راضی بودم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha