حضور فعالانه مدیران در میدان خدمت حاصل نگاه مکتبی و ارزشی است

قم- ایرنا- استاندار قم گفت: مسوولان ما در کنار سایر همکاران خود در خدمت رسانی به مردم هیچ کوتاهی ندارند و فعالانه وارد میدان می شوند که این امر حاصل نگاه مکتبی و ارزشی درخصوص خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد آقامیری روز یکشنبه در رزمایش مشترک ترافیکی انتظامی نوروز ۱۴۰۳ که در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: این که نیروی انتظامی و همه دستگاه های امدادی در برف اخیر مانع از انسداد راه ها شده و شبانه روز با تلاش دوچندان خدمات شایانی به مردم ارائه کردند حاصل تفکر ارزشی و مکتبی نیروی انقلابی پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه مباهات است.

استاندار قم بیان کرد: خدمت به مردم و هم نوعان خودمان برعهده انسان های شریفی است که از این فرصت برای خدمت استفاده می کنند که با کم ترین مخاطرات طی این مدت با خیال آسوده از نوروز ۱۴۰۳ عبور کنیم.

وی گفت: پلیس با تفکر جهادی در استان قم آماده برای حفاظت از مال، جان و ناموس مردم با ایثار و از خودگذشتگی خود است و این که ماموران پلیس خدمات مختلفی را در ایام نوروز به مردم ارائه می دهند جای تقدیر دارد.

آقامیری افزود: امروز پلیس ما یک پلیس مکتبی است و مدیران ما ارزشی هستند و بر اساس ارزش های اسلام و قرآن خدمات خود را با تفکر جهادی به مردم ارائه می کنند.

وی ادامه داد: این تفکر حاصل سال ها خدمت به مردم و توجه به آموزه های دینی بوده است و باید با همین اقتدار به سمت جلو به پیش رویم.

وی همچنین از دستگاه های انتظامی و اطلاعاتی استان و دستگاه های دیگر خدمات رسان به زائران نیمه شعبان در استان قم تشکر کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی قم نیز به خوبی برنامه ریزی کردند که میزبانی خوبی برای میهمانان امام زمان(عج) داشته باشیم.

رزمایش مشترک انتظامی ترافیکی نوروز ۱۴۰۳، امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha