۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85413732
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

ماموران پلیس در شاهرود رشوه ۳۶ هزار دلاری را رد کردند

سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ماموران ایست‌وبازرسی در شهرستان شاهرود رشوه ۳۶ هزار دلاری راننده تبعه خارجی را رد کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی روز یکشنبه به رسانه ها افزود: ماموران ایست و بازرسی شهرستان شاهرود حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند و در بررسی مدارک شناسایی راننده متوجه جعلی بودن گواهینامه وی شدند .

وی با اشاره به اینکه سرنشین خودرو پس از پی بردن ماموران به جعلی بودن مدارک، اقدام به فرار کرد و با استفاده از تاریکی هوا و پستی و بلندی‌های منطقه متواری شد، افزود: راننده خودرو دستگیر و در بازرسی از پژو مبلغ ۳۶ هزار و ۶۰۰ دلار وجه نقد که در قسمت های مختلف ماشین جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: راننده تبعه خارجی فاقد مدارک شناسایی بود که به منظور چشم‌پوشی و منصرف کردن ماموران از بازداشت وی و توقیف خودرو، مبلغ ۳۶ و ۶۰۰ دلار را به ۲ نفر از کارکنان انتظامی پیشنهاد داد که ماموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه راننده خودرو، مدارک وی را اخذ و موضوع را صورتجلسه کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بررسی های پلیس مشخص شد متهم دارای پرونده مفتوحه با موضوع سرقت به عنف در شهر مشهد بود، تصریح کرد: پرونده در این رابطه تشکیل شد و تحت پیگرد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه صداقت و امانتداری در مسائل مادی و معنوی از جمله شاخصه های آشکار پلیس اسلامی است، بیان کرد: به منظور ترویج فرهنگ خودکنترلی، ارتقاء صحت عمل و ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتارهای شایسته، از این مدافعان امنیت قدردانی به عمل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha