۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85413704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه برفی و بارانی است

۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبر: 85413704
چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه برفی و بارانی است

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی به استان در روز دوشنبه خبر داد و گفت: این سامانه با همراه برف و باران است.

معصومه نوروزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه تا پایان وقت روز دوشنبه فعال است و همه نقاط استان به ویژه شهرستان‌های اردل و کوهرنگ را در برمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: وزش باد به نسبت شدید، احتمال سقوط در مناطق دارای انباشت برف، مه‌گرفتگی و کاهش دید و کولاک برف در گردنه‌ها از دیگر مخاطراتی است که در روز دوشنبه رخ می‌دهد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در خصوص این سامانه بارشی هشدار سطح زرد در استان صادر شده است، اظهار داشت: توصیه می‌شود در این مدت از انجام سفرهای غیرضروری و اسکان در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و در هنگام تردد از محورهای برف‌‎گیر و کوهستانی در رانندگی احتیاط شود.

نوروزی تصریح کرد: دما نیز طی روزهای آینده نوسان قابل توجهی نخواهد داشت اما از روز سه‌شنبه افزایش دمای بیشینه پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: صبح روز یکشنبه شهرکرد و سورشجان با ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و تغییرات جوی در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha