۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85413621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ هزار کلاس درس  جدید در اختیار دانش آموزان کشور قرار گرفت

کرج - ایرنا - رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به همراهی همیشه درصحنه خیرین مدرسه ساز گفت: ۶ هزار و ۸۰۰ مدرسه با ۳۲ هزار کلاس از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون احداث ، تکمیل و در اختیار دانش آموزان کشور قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حمیدرضا خان محمدی " یکشنبه شب در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز افزودـ: تمام این موفقیت ها را مرهون همراهی خیرین هستیم .

وی جمعیت دانش آموزی کشور را ۱۶ میلیون نفر عنوان کرد و گفت: امروز با همراهی خیرین دلسوز در نقاط مختلف کشور برای دانش آموزان مدرسه ساخته می شود .

خان محمدی گفت: تعهدات مدرسه سازی رییس جمهور در ۱۴ استان کشور به ۴۱ همت رسیده که این امر حاکی از گام بلند دولت در راستای توسعه فضاهای آموزشی است .

البرز مهاجر پذیر در کانون توجه با همراهی خیرین قرار گرفته است

رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه افزود: خیرین ۲ ونیم برابر تعهدات خود در امر مدرسه سازی استان همراهی داشته اند و اجرای تعهدات دولت در ایران کوچک نیز ملموس است.

خان محمدی تاکید کرد: گام های بلندی ازسوی استاندار البرز برای مدرسه سازی برداشته شده که هم نفس با خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی آن پیش می رویم .

وی یاد آورشد: در برخی از نقاط کشور مشکلات و کمبودهایی است که با نیروهای چابکی که داریم در تلاش برای رفع آن ها هستیم .

۳۲ هزار کلاس درس  جدید در اختیار دانش آموزان کشور قرار گرفت

در این آیین از زحمات " محسن پورگلیان " قدردانی و " حمید مسعودی " به عنوان مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز معرفی شد .

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha