قربانی: حرف‌های نکونام را نپسندیدم؛ استقلال متعلق به هیچ کس نیست

تهران- ایرنا- کاپیتان سابق استقلال گفت: من حرف جواد نکونام را که در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی با استقلال خوزستان که که گفت هر کسی بگوید این تیم باید قهرمان شود خیانت کرده است را نپسندیدم.

پیروز قربانی امروز (شنبه) در گفت‌وگو با ایرنا با اشره به شکست یک بر صفر تیمش مقابل آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان ، اظهار داشت: تیم من بد بازی نکرد و در روزی که نمایش قابل قبولی را به اجرا گذاشت شکست خورد. من به عنوان سرمربی تیم نفت و گاز گچساران از عملکرد تیمم تا اینجای مسابقات رضایت کامل دارم، در حدی که برای این رقابت‌ها تدارک دیدیم عملکرد خوبی را داشتیم و سعی می‌کنیم هر هفته نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: در چند سال اخیر به صورت مداوم مربی بوده‌ام و تجربه کار کردن پیدا کرده‌ام اما اینکه چه زمانی به لیگ برتر می‌رسم دست من نیست، رقابت فشرده است و با تمام احترامی که برای برخی مربیان دارم باید بگویم این رقابت برخی مواقع سالم نیست، برخی از مربیان جایگاه‌شان در لیگ برتر نیست، من به تلاشم ادامه می‌دهم و به جز اینکه منتظر فرصت باشم کار دیگری نمی‌توانم انجام بدهم.

قربانی: حرف‌های نکونام را نپسندیدم؛ استقلال متعلق به هیچ کس نیست

کاپیتان سابق استقلال خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان تهرانی در این فصل نتایج خوبی گرفته‌اند و در صدر جدول قرار دارند، من به عنوان یک استقلالی که از پایه‌های این تیم حضور داشتم و به پیراهن مقدس بزرگسالان رسیدم دوست دارم تیم محبوبم قهرمان لیگ برتر شود البته اگر نمی‌گویند این آرزو خیانت است.

قربانی تصریح کرد: در ایران به صورت سنتی تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و در سال‌های اخیر تراکتور از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند، من حرف جواد نکونام را که در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی با استقلال خوزستان که که گفت هر کسی بگوید این تیم باید قهرمان شود خیانت کرده است را نپسندیدم، در دنیای مربیگری باید وجود ندارد، شما شاید بهترین بستر را برای تیمت فراهم کرده باشید ولی گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که غیر قابل پیش‌بینی است اما به عنوان یک استقلالی و به خاطر هواداران عزیز استقلال دوست دارم این تیم قهرمان شود.

قربانی: حرف‌های نکونام را نپسندیدم؛ استقلال متعلق به هیچ کس نیست

وی تاکید کرد: حیف است اختلافات سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال به تیمی که میلیون‌ها هوادار عاشق دارد لطمه بزند، همه باید کار و وظایف خود را به درستی انجام بدهند، من در جریان مسائل استقلال نیستم اما دو طرف مشکلاتی را که وجود دارد را حل کنند چرا که دود این اختلافات به چشم هواداران خواهد رفت. من پیرورز قربانی یک استقلالی هستم ، چیزی را می‌گویم که به نفع استقلال باشد هر چند این موضوع باعث شود تا برداشت منفی کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال پیشکسوتان بزرگی دارد، بزرگانی که هر کدام تاریخ فوتبال هستند و نام آنها را تریلی ۱۸ چرخ هم نمی‌تواند بکشد،علی جباری، اکبر کارگر جم، بهتاش فریبا، جواد قراب، سعید مراغه‌چیان، منصور رشیدی بزرگان تیم هستند، این لج و لجبازی‌ها به ضرر استقلال است،اینها می‌تواند کاری کنند و پا پیش بگذارند، استقلال متعلق به هیچ کس نیست، استقلال متعلق به هوادار است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha