۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبر: 85413224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رضایی: اوج موفقیت کشتی در هانگژو بود

۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبر: 85413224
رضایی: اوج موفقیت کشتی در هانگژو بود

تهران- ایرنا- دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ آتن گفت: تیم‌های کشتی موفقیت‌های زیادی در سال ۱۴۰۲ بدست آورند که اوج موفقیت آزادکاران در بازی‌های آسیایی هانگژو بود.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو مهر ماه سال گذشته در کشور چین برگزار شد.

تیم ملی کشتی آزاد توانست سه نشان طلا و ۲ نقره و کشتی فرنگی نیز ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز را برای ورزش ایران بدست آورند تا موفقیت زیادی برای کاوران کشورمان کسب کند.

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه نایب قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی در رقابت‌های جهانی بدست آمد ولی مهم‌ترنی دستاورد تیم ملی موفقیت در بازی‌های آسیایی هانگژو بود. این رویداد در تعیین جایگاه رده‌بندی کاروان ایران اهمیت زیادی داشت.

وی ادامه داد: کشتی در سالی که گذشت با توجه به حضور در رویدادهای مختلف توانست عملکرد خوبی را از خود بجا بگذارد و بیشترین افتخار را برای کشورمان بدست آورد.

مدیر فنی اسبق تیم‌های ملی کشتی آزاد تصریح کرد: البته در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان نیز شاهد موفقیت‌هایی بودیم که این موفقیت نوید آینده روشن از این ورزش دارد.

دارنده مدال برنز ۲۰۰۳ قهرمانی جهان در پاسخ به این سوال که تغییرات در کادر فنی کشتی آزاد را چگونه می‌بینید خاطر نشان کرد: در سه سال گذشته پژمان درستکار برای تیم ملی کشتی آزاد زحمات زیادی کشید تا بتواند کشتی موفقیت‌های خود را تکرار کند. کشتی در سه رویداد جهانی ۲ بار به جایگاه نایب قهرمانی و یک بار به سومی رسید البته برای کادر فنی جدید تیم آرزوی موفقیت دارم چرا که کشتی همیشه برای موفقیت ورزش ایران تلاش زیادی می‌کند.

مدیرفنی کشتی آزاد هیات کشتی تهران به برنامه‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: تهران در یک سال گذشته جوانگرایی را در دستور کار خود قرار داده است. در رده‌های پایه با توجه به تورنمنت‌های مختلف داخلی حرکت‌های خوبی رخ داده است. به طور قطع این اتفاق می‌تواند به موفقیت کشتی تهران کمک کند.

رضایی: اوج موفقیت کشتی در هانگژو بود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha