۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۴۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85413127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صندوق کارآفرینی امید همدان رتبه نخست کشور را در ارایه تسهیلات احیای تولید کسب کرد

همدان-ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید همدان گفت: این صندوق موفق به کسب رتبه نخست ارایه تسهیلات مربوط به نهضت احیای واحدهای تولیدی غیرفعال و نیمه فعال در کشور را به خود اختصاص داد.

ارسلان حسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این صندوق در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در رابطه با تقویت واحدهای تولیدی و همچنین پیشبرد سیاست های دولت سیزدهم در رابطه با احیای بنگاه های تولیدی راکد و نیمه فعال و با تعامل مناسب از سوی معاونت اقتصادی استانداری همدان موفق به کسب این رتبه و مقام نخست کشور در جذب و تخصیص اعتبارات این بخش شد.

وی ادامه داد: در این رابطه امسال ۷۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان که سرمایه گذاران و فعالان بخش تولید در استان همدان بودند، پرداخت شده است.

این مسوول همچنین با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید همدان در جذب منابع و پرداخت تسهیلات جایگاه ممتازی در کشور دارد،گفت: پیگیر هستیم تا از محل جذب اعتبارات شناور و مانده اعتباراتی که سایر استان ها موفق به جذب آنها نشدند، تسهیلات بیشتری را در اختیار فعالان بخش تولید قرار دهیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید همدان با بیان اینکه از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه منابعی برای ارایه تسهیلات در اختیار این صندوق قرار گرفت،افزود: در همین راستا تفاهم نامه هایی با بهزیستی، کمیته امداد امام(ره)،میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین تفاهم نامه سه و چهارجانبه با جهاد کشاورزی منعقد کردیم که در قالب آنها به شکل سرجمع هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار دادیم.

وی یادآور شد: این تسهیلات در کمترین مدت زمان ممکن از زمان انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های یاد شده به متقاضیان معرفی شده پرداخت شد.

این مسوول با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید همدان در جذب منابع و پرداخت تسهیلات مربوط به این تفاهم نامه ها رتبه های یک تا پنجم کشور را به خود اختصاص داد،افزود: در اجرای تفاهم نامه با بهزیستی و کمیته امداد ۱۰۰ درصد اعتبارات جذب شد، در تفاهم نامه با میراث ۹۷ درصد منابع جذب و رتبه سوم کشور را بدست آوردیم، در تفاهم نامه با اداره کل تعاون،کار و رفاه نیز با جذب ۸۵ درصدی منابع رتبه دوم کشور به این صندوق اختصاص یافت.

حسن پور با بیان اینکه تسهیلات این صندوق با نرخ سود پایین به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود،اظهار کرد: تقویت کارآفرینی و کمک به توسعه اشتغال از اولویت های اصلی این صندوق به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha