طرح مبارزه با قاچاق کالا به ایستگاه مبادی رسمی رسید

تهران - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از پلیس، سردار حسین رحیمی تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی با رصد دقیق مسائل و موضوعات اقتصادی کشور با اقتدار با مجرمان و مفسدان اقتصادی که برای کسب سودهای بادآورده به دنبال اقدامات مجرمانه خود ( قاچاق کالا ) هستند، مقابله خواهد کرد.

به گفته این مقام انتظامی، طرح پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا از مبادی رسمی با اولویت کالای مرجوعی با استفاده از ظرفیت رده‌های انتظامی در ۱۳ استان دارای پلیس گمرک به مدت ۵ روز به مرحله اجرا در آمد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اضافه کرد: در اجرای این طرح انواع و اقسام کالای اساسی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۱۹ میلیارد تومان کشف شد.

سردار حیمی با اشاره به توقیف ۱۱۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق، اعلام کرد: در این طرح ۱۲۱ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند. طرح مذکور در استانهای گیلان، آذربایجان غربی و هرمزگان به ترتیب بیشترین درصد کشفیات را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براینکه مجرمان اقتصادی با اقدامات مجرمانه خود معیشت مردم و اقتصاد کشور را با چالش مواجه می سازند، خاطر نشان کرد: به منظور مقابله همه جانبه با مجرمان اقتصادی هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق کالا وارز، سوخت، کالای اساسی، احتکار و مواردی از این دست را با سامانه ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha