۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85413000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار فروشنده مواد محترقه در قزوین دستگیر شدند

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85413000
چهار فروشنده مواد محترقه در قزوین دستگیر شدند

قزوین - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: چهار فروشنده مواد محترقه در راستای اجرای طرح آرامش در شهر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی روز شنبه تصریح کرد: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین هنگام گشت زنی در سطح شهر موفق شدند پس از شناسایی یکی از فروشندگان مواد محترقه، مقدار ۹۴ هزار و ۸۸۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف و متهم را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۰ اقبالیه و پاسگاه انتظامی کورانه نیز در عملیاتی دیگر موفق شدند سه نفر از فروشندگان مواد محترقه را دستگیر کنند که با این اقدام هفت هزار و ۸۲۰ انواع کالاهای محترقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: ضمن مراقبت بیشتر از فرزندان جوان و نوجوان خود در ایام منتهی به پایان سال، هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص عاملان خرید و فروش مواد محترقه را با پلیس در میان بگذارند.

روسری های قاچاق در سواری پراید

سرهنگ مهدی حاجیان راد، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان نیز از توقیف یک دستگاه سواری پراید در آزاد راه قزوین - زنجان و کشف هزار و ۱۴۰ ثوب روسری قاچاق خبر داد.

وی در تشریح این اقدام بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین - زنجان، در بازرسی از یک خودرو پراید هزار و ۱۴۰ ثوب روسری قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک فرد را نیز در این خصوص دستگیر کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه ارزش تقریبی این محموله حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف پنج کیلوگرم مواد اولیه اکلیل و سرنج در تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی تاکستان همچنین از کشف پنج کیلوگرم مواد پیش ساز اکلیل و سرنج توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان در حین گشت زنی به فردی در حال پرسه زنی در سطح حوزه استحفاظی مشکوک شده و وسایل او را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه اکلیل و سرنج در تهیه مواد محترقه خطرناک کاربرد دارد، افزود: از شهروندان استان تقاضا داریم هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در رابطه با فعالیت مجرمانه قاچاقچیان مواد محترقه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha