۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 1422
کد خبر: 85412977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه ایلام: حضور پرشور مردم در انتخابات وظیفه مسئولان را سنگین کرده است

ایلام - ایرنا - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: حضور پرشور مردم استان به خصوص شهرستان آبدانان در انتخابات اخیر، وظیفه مدیران و متولیان استان را به شدت سنگین‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "جمال شاکرمی" روز شنبه در یادواره شهدای گردان ۵۰۲ امام حسین(ع) در آبدانان با تجلیل از مردم و تکریم شهدای این شهرستان، اظهار کرد: پیام این یادواره و شهدای سرافراز "شاخ شمیران" کردستان به متولیان اجرایی استان این است که گفتار درمانی و دادن وعده‌های بدون عمل و مرسوم اداری، هیچ دردی را درمان نمی‌کند بلکه باید با تمام توان به این مردم فداکار خدمت جانانه کرد.

وی برگزاری شورانگیز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را یک رحمت و هدیه الهی خواند و افزود: هم فرماندار و مدیران آبدانان و هم منتخب مردم حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی باید ضمن شکرگزاری خدای رحمان و تعظیم و تکریم مردم، یک لحظه از خدمت خالصانه به مردم و تلاش مضاعف برای حل فوری مشکلات و معضلات آنان فرو گذار نکنند.

فرمانده سپاه حضرت امیر المومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: مردم فهیم آبدانان در عرصه‌های مختلف علمی، دفاعی، فرهنگی و اجتماعی در طول عمر پر بار انقلاب اسلامی با عالی ترین نمره قبول شده و در تمام بزنگاه‌های استراتژیک دشمنان انقلاب و ایران اسلامی را مایوس کرده‌اند.

سردار شاکرمی تاکید کرد: اینک نوبت مسئولان نظام اسلامی است که به صورت ویژه ضمن رفع مشکلات اجتماعی و زیرساختی شهرستان آبدانان، معضل مهم بیکاری جوانان این دیار عالم پرور و حماسه‌آفرین را به طور اساسی مرتفع کنند.

به گزارش ایرنا، این یادواره با حضور سردار "فتح الله جعفری" مشاور ستاد کل نیروهای مسلح، حجت الاسلام " وعد مرادبیگی" منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و " "اسدالله چراغی" منتخب حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی در سالن نهم دی سپاه آبدانان برگزار شد.

۲۴ اسفند ماه سال ۶۶ در عملیات والفجر ۱۰ در منطقه عملیاتی "شاخ شمیران" جمع زیادی از بسیجیان جان برکف شهرستان آبدانان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهرستان ۵۵ هزار نفری آبدانان در ۱۷۱ کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha