بهره‌گیری از ظرفیت موقوفات در جهت رونق تولید برنامه اولویت‌دار اوقاف است+فیلم

اراک - ایرنا - رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بهره‌گیری از ظرفیت موقوفات در جهت رونق تولید و نقش‌آفرینی در توسعه اقتصادی کشور برنامه اولویت‌دار این سازمان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی روز یکشنبه در بازدید از پروژه بزرگ پرورش ماهی در قفس این اداره‌کل اوقافرو امور خیریه استان مرکزی در بندر چارک استان هرمزگان، افزود: استان مرکزی در هدایت موقوفات به سمت و سوی تولید و افزایش بهره‌وری در کشور پیشتاز است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: استان مرکزی در حوزه بهره وری موقوفات خوب عمل کرده و در زمینه تولید ماهی نیز ابتدا مردم همین استان خدمات دریافت می‌کنند و تولیدات در استان عرضه می‌شود تا مردم از نتایج این همت عالی بهره مند شوند.

حجت‌الاسلام خاموشی عنوان کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید کردیم قریب یکسال از عمرش می گذرد و در برخی قفسها به صید ماهی رسیده ایم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی به گونه ای است که ضمن اینکه بچه ماهی ذخیره می شود، در تمام طول سال امکان صید هم وجود خواهد داشت، افزود: در این راستا باید به زنجیره تجاری و به تبع آن تمام نیازهایی که با تجاری سازی مرتبط است، اعم از مجموعه هایی که در فرآوری محصول نیاز است، دست یابیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha