استاندار مازندران: راه اندازی شرکت‌های تعاونی برنج ضروری است

ساری - ایرنا - استاندار مازنداران با بیان این که راه اندازی شرکت های تعاونی برای برنج استان یک ضرورت مهم است، گفت: تمامی خدمات به تولید کنندگان این محصول راهبردی باید به واسطه شرکت های تعاونی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار مازندران روز شنبه در جمع کشاورزان، دهیاران و اعضای شورای اسلامی بابلسر افزود: یکی از دلایل عقب ماندگی اقتصاد ایران تصدی گری دولت بود که این امر باید کاهش یابد.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم به مردمی سازی اقتصاد باور و تاکید دارد و در همین راستا شکل گیری شرکت های تعاونی را برای اقتصاد گره گشا می داند.

حسینی پور با بیان این مطلب که کشاورزان ما باید به سمت کارهای گروهی حرکت کنند، ادامه داد: فناوری های نوین و شرکت های دانش بنیان می تواند کمک کار کشاورزی مدرن باشند.

استاندار مازندران افزود: با هماهنگی های انجام شده مدیر بورس کشور هم از شکل گیری شرکت های تعاونی برنج استقبال کرد.

نماینده عالی دولت در مازندارن با ذکر این نکته که توزیع کود، سم و نهاده ها باید از طریق همین شرکت های تعاونی انجام شود، خاطرنشان کرد: نگاه تک محوری و سنتی به کشاورزی مازندران دیگر جواب گو نیست و ابزارها حرکت به سمت کشاورزی مدرن را باید در پیش بگیریم.

استاندار مازندران: راه اندازی شرکت‌های تعاونی برنج ضروری است

وی ادامه داد: بازار ۲۹۰ میلیون دلاری صادرات روسیه می تواند در تصاحب محصولات تولیدی مازندران باشد و همه کشاورزان باید تولید محصول کیفی را در دستور کار خود قرار دهند.

بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به بابلسر با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر در آستانه امامزاده ابراهیم (ع) این شهر آغاز شده بود.

افتتاح ساختمان کانون فرهنگی شهید موسوی بهنمیر، بازدید از باغ ۱۳ هکتاری تولید توت فرنگی، دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در نماز جمعه شهرستان بابلسر، نشست با دهیاران و شورای اسلامی در روستای فولادکلا از جمله برنامه‌های بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به بابلسر بود گه انجام شد.

بازدید از مجموعه کارخانه کسب و کار (بابلسر کلاب) برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و در نهایت برگزاری جلسه شورای اداری مجموعه برنامه‌های استاندار مازندران در بیست و سومین سفر شهرستانی به شهر ساحلی بابلسر بود.

شهرستان ساحلی بابلسر ۱۳۵ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha