۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۶
کد خبر: 85412214
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درویش: گرفتن بازیکن خوب یک طرف سکه است؛ قضاوت‌ها باید درست شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل پرسپولیس گفت: تصورمان این بود بازیکن خوب داشته باشیم مشکل حل می‌شود اما امشب دیدیم گل صحیح ما را به اشتباه آفساید اعلام کردند و این مشکلات داوری برای پرسپولیس دردساز شده است.

به گزارش ایرنا، رضا درویش در پایان بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد تاکید کرد: بازی خوبی بود، در طول بازی تیم ما از حریف بهتر عمل کرد اما گل‌های ناخواسته‌ای دریافت کردیم که روند کار را کمی سخت کرد اما در ادامه شایستگی بازیکنان پرسپولیس موجب شد این دیدار را با برتری پشت سربگذاریم.

وی ادامه داد: عبدالکریم حداقل نیم‌متر از مدافع حریف عقب بود اما کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد، فقط بازیکن خوب ملاک نیست بلکه شرایط داوری را هم باید دید. اشکالات داوری در بازی‌های ما مشکل ساز شده و این روند از ابتدای فصل با ما همراه بوده است.

مدیر عامل پرسپولیس در واکنش به بیانیه باشگاه استقلال در آستانه شهرآورد تهران که از نحوه داوری ابراز نگرانی کرده است، گفت: علت نگرانی استقلالی‌ها را از خودشان بپرسید.

درویش تاکید کرد: اگر الان حرفی هم بزنیم می‌گویند VAR نیست،این مشکلات کار را سخت می‌کند. به قنبرزاده هم این را گفتم اما فعلا کاری نمی‌شود کرد.

وی در مورد پاداش باشگاه به بازیکنان پرسپولیس در آستانه شهرآورد تهران و احتمال جذب یک مهاجم دیگر خاطر نشان کرد: بازیکنان ما آنقدر خوب هستند که هر چه بدهیم کم است اما امیدواریم این کار محقق شود. اسمار هم اگر مهاجمی در حد نام پرسپولیس معرفی کند در خصوص آن اقدام می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha