۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبر: 85412091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار مازندارن: شهدا هدایت گر جامعه هستند

۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۱۷
کد خبر: 85412091
استاندار مازندارن: شهدا هدایت گر جامعه هستند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران در دیدار با خانواده شهید شاخص کشور شهید "محمد تقی عظیمی" گفت: همه شهدا ما همانند نور جامعه را هدایت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز جمعه همزمان با بیست و سومین سفر شهرستانی به بابلسر با حضور در منزل شهید محمد تقی عظیمی در بهنمیر افزود: در بین بیش از ۲۰۰ هزار شهید کشور در سال جاری سه شهید شاخص معرفی شدند که شهید محمد تقی عظیمی یکی از آنها است.

وی اظهار داشت: این شهید گرانقدر دارای نوشته های ارزشمندی است که این آثار باید به کتاب تبدیل شود.

حسینی پور با بیان این مطلب که عید نوروز فرصت مناسبی برای معرفی این شهید سرافراز است، خاطرنشان کرد: زندگی نامه و خدمات ارزشمند این شهید سرافراز برای نسل جوان معرفی شود.

استاندار مازندارن ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز همه ورودی های مازندارن با بنرهای یک دست از این شهید گرانقدر نصب خواهد شد.

استاندار مازندارن: شهدا هدایت گر جامعه هستند

شهید محمدتقی عظیمی عضو بسیجی لشکر ۲۵ کربلا و در رسته پیاده در دفاع مقدس حضور داشت که در ۱۳۶۲/۱۲/۵ در منطقه چیلات دهلران در عملیات والفجر۶ شهد شیرین شهادت نوشید و در جوار رحمت الهی جای گرفت.

پیکر پاک این شهید عزیز پس از سالها مفقودالاثر بودن در فروردین ۱۳۷۲ تشییع در گلزار شهدای آغوزبن به خاک سپرده شد.

بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به بابلسر با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر در آستانه امامزاده ابراهیم (ع) این شهر آغاز شد.

افتتاح ساختمان کانون فرهنگی شهید موسوی بهنمیر، بازدید از باغ ۱۳ هکتاری تولید توت فرنگی، دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در نماز جمعه شهرستان بابلسر، نشست با دهیاران و شورای اسلامی در روستای فولادکلا از جمله برنامه‌های بیست و سومین سفر شهرستانی استاندار مازندران به بابلسر است.

بازدید از مجموعه کارخانه کسب و کار (بابلسر کلاب) برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و در نهایت برگزاری جلسه شورای اداری مجموعه برنامه‌های استاندار مازندران در بیست و سومین سفر شهرستانی به شهر ساحلی بابلسر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha