ارسال اقلام غذایی و آب از اردبیل به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

اردبیل _ ایرنا _ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارسال یک تریلی مواد غذایی و آب معدنی از این استان به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل روز جمعه با اشاره به سیل اخیر سیستان و بلوچستان و آسیب های وارده در این منطقه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل آماده امدادرسانی در منطقه سیل زده می باشد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر از استان اردبیل چهار هزار و ۲۰۰ بطری آب معدنی یک و نیم لیتری (۶ تن آب معدنی) و ۲۰ تن کل بار با یک دستگاه تریلی به مناطق سیل زده ارسال شده است.

به گفته وی ، همچنین اقلام مصرفی و غذایی شامل ۳۳۹۲ بسته شکر ۹۰۰ گرمی، ۳۳۹۲ بسته عدس سبز ۹۰۰ گرمی، ۳۳۹۲ بسته لوبیا چیتی ۹۰۰ گرمی، ۳۷۸ بسته چای کیسه ای ۲۵ عددی و ۲ هزار و ۲۳۰ بسته چای خشک ۲۰۰ گرمی ارسال شده است.

وی ادامه داد: عموم هموطنان نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #١*١١٢* و یا واریز به یکی از روش های شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ ، شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره شبا ۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ IR به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.

قویدل افزود: مردم‌ همچنین کمک های غیرنقدی خود شامل پتو، فرش، موکت، مواد غذایی حداقل با ۶ ماه تاریخ مصرف را به شعب شهرستان ها در سراسر استان تحویل دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha