سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال جنایت صهیونیست‌ها ادامه دارد

مراغه- ایرنا- امام جمعه موقت مراغه بیان کرد: حدود پنج ماه از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه می‌گذرد و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام حمید محمدی‌راد در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان افزود: آنان نه تنها در برابر قتل‌عام مردم مظلوم غزه ساکت هستند بلکه از اسراییل به هر نحو ممکن حمایت می‌کنند.

سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال جنایت صهیونیست‌ها ادامه دارد
امام جمعه موقت مراغه: اسراییل و حامیانش در دنیا رسوا خواهند شد

وی با تاکید بر اینکه اسراییل و حامیانش به مرور زمان رسوا خواهند شد، اضافه کرد: جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در حالی پس از حدود ۱۵۰ روز ادامه دارد که احساسات انسان‌های باوجدان در سطح دنیا به خاطر مظلومیت مردم غزه جریحه‌دار است.

حجت‌الاسلام محمدی‌راد به مقاومت مردم غزه در برابر سربازان تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی اشاره و بیان کرد: اسراییل با کشتار مردم بی‌گناه به دنبال آن است تا این مردم مظلوم از رزمندگان خودشان اعلام انزجار کنند اما صهیونیست‌ها نه تنها در این مسیر موفق نبوده‌اند بلکه بارها و بارها مردمان ساکن در مناطق اشغالی علیه سردمدارانشان تظاهرات کرده‌اند.

مشارکت انتخاباتی به مثابه جهاد با دشمنان

امام جمعه موقت مراغه از حضور حماسی مردم مراغه در انتخابات ۱۱ اسفند قدردانی کرد و افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رای جهاد با دشمنان به شمار می‌رود زیرا آنان یکسال بر طبل تحریم انتخابات کوبیده بودند و در نهایت ملت ایران توطئه‌هایشان را نقش بر آب کردند.

حجت‌اسلام محمدی‌راد افزود: مردم با حضور خودشان در پای صندوق‌های رای نشان دادند که با وجود همه انتقادهایی که از مدیران اجرایی دارند، به اسلام و انقلاب علاقه دارند و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم نیز همین موضوع را ثابت می‌کند.

وی از مسئولان اجرایی خواست تا کارمندانی که ناراضایتی ایجاد می‌کنند را مدیریت کرده و برای تکریم ارباب رجوع تدبیر کنند.

امام جمعه موقت مراغه همچنین به تاسیس بنیاد شهید در سال ۱۳۵۸ توسط امام خمینی (ره) اشاره و بیان کرد: اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران نبود، شاید تعدادی از شهدا از خاطر مردم پاک شده بودند و علاوه بر آن این نهاد، خدماتی نیز به خانواده‌های محترم شهدا عرضه کرده است.

وی همچنین با بیان اینکه امروز مصادف با سالروز گرامیداشت مبارز متفکر و آزاداندیش «سیدجمال‌الدین اسدآبادی» است، تصریح کرد: این عالم مطالبه‌گر در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش داشت.

حجت‌الاسلام محمدی‌راد ادامه داد: سیدجمال‌الدین با سفر به هند، عراق، مصر، ترکیه، افغانستان و دیگر کشورهای اسلامی و انتشار نشریه «عروه الوثقی» برای ایجاد وحدت در میان مسلمانان تلاش کرد.

به گزارش ایرنا امام جمعه موقت مراغه در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان نیز ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان، مومنان را به روزه‌داری و انس با قرآن دعوت کرد و از فیوضات این ماه مبارک گفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha