امام جمعه دزفول: حضور در انتخابات، ایستادگی ملت در برابر فشارهای دشمن را نشان داد

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با قدردانی از حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رای گفت: این حضور پرشور ایستادگی مردم در برابر همه فشارهای سیاسی، اقتصادی و روانی دشمن را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مسعود بهرام پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: دشمن مشکلات زیادی به ویژه در حوزه اقتصادی برای مردم ایران به وجود آورده است.

وی با اشاره به ایستادگی و ولایتمداری مردم ایران ادامه داد: دشمنان تلاش دارند دولت را مسوول مشکلات اقتصادی معرفی کند حال آنکه دلیل اغلب مشکلات، اعمال تحریم‌های ظالمانه آنها است.

حجت‌الاسلام بهرام پور با تاکید بر لزوم وحدت همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است همه نامزدها متحد، همدل و توانمند برای آبادانی دزفول قهرمان تلاش کنند.

جامعه، بدعت آسیب رسان چهارشنبه سوری را آرام آرام کنار بگذارد

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به خطرات چهارشنبه سوری گفت: هر سال تعداد زیادی از جوانان ما در حوادث چهارشنبه سوری دچار آسیب و سوختگی می‌شوند که لازم است مردم این رسم غلط را رها کنند.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی به عنوان خادم ملت هر سال در حوادث چهارشنبه سوری دچار آسیب می‌شوند که این اتفاقات در شأن جامعه اسلامی نیست.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: آرام آرام باید بدعت‌های نادرست که جامعه ما را دچار آسیب می‌کنند کنار گذاشته شوند چرا که دشمن نیز در تلاش است با فراهم کردن اسباب این رسم غلط، کشور را ملتهب کند.

سفرهای راهیان نور ترک نشوند

امام جمعه دزفول راهیان نور را حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خواند و اظهارکرد: انتظار می‌رود علاوه بر شرکت در کاروان‌های راهیان نور، سفرهایی خانوادگی نیز به مناطق عملیاتی انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان افزود: بازدید از نمایشگاه این کنگره برای خانواده‌ها جذاب خواهد بود.

حجت‌الاسلام بهرام پور سالروز تاسیس کمیته امداد و بنیاد شهید را یادآور شد و گفت: حضرت امام(ره)، خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت و انقلاب را انقلاب فقرا دانسته است.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی به خانواده شهدا افزود: اگر می‌خواهیم از شهدا جدا نشویم باید خانواده، وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا را دریابیم.

امام جمعه دزفول فقرا را ولی نعمتان نظام دانست و بیان کرد: اگر فقرا فراموش شوند مصیبت‌های زیادی بر ما نازل می‌شود.

عباس پاپی‌زاده نماینده منتخب مردم دزفول در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در مصلای نماز جمعه از مردم بابت اعتماد و انتخاب خود به عنوان نماینده دزفول قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha