اراده ملت و روح دموکراسی شایسته احترام است

اردبیل - ایرنا - رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل گفت: باید به روح دموکراسی و اراده مردم که به پای صندوق‌ها آمده‌اند و نمایندگان خود را در خانه ملت برگزیده اند، احترام بگذاریم و باور داشته باشیم که توهین به منتخب مردم، بی حرمتی به عموم ملت است.

حبیب کوهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در واکنش به بداخلاقی بعضی افراد در فضای مجازی در خصوص یکی از منتخبان حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین اظهار کرد: واکنش‌های هدفمند به منتخب مردم اردبیل، خارج از اخلاق سیاسی است و او و دیگر منتخبان، با هر سابقه و تخصصی، منتخبان مردم استان هستند و توهین به آنها توهین به مردم شریف استان است.

وی ادامه داد: دست‌های پشت پرده و اهداف پشت صحنه این رفتارها مشخص است و در صورت اصرار بر این رفتار، عناصری که در تشدید این توهین‌ها نقش دارند، معرفی خواهند شد.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه هم‌نوایی برخی عناصر داخلی با با رسانه‌های معاند، تلاش برای شکستن جایگاه مجلس است، تصریح کرد: نگاه یک وجهی به کارنامه و سوابق منتخبان، پس از ایام انتخابات، رفتار غیراخلاقی است و باید به نمایندگان منتخب، فرصت همگرایی و عملگرایی برای وحدت و رفع مشکلات استان داده شود.

به گزارش ایرنا، احد بیوته، منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین هنرمند، طنزپرداز، چهره فرهنگی و فعال سیاسی متولد سال ۱۳۵۸ شهرستان بیله‌سوار و دارای مدرک کارشناسی ارشد مسائل و امور فرهنگی از دانشگاه اصفهان و دکترای مدیریت است که در دوره قبلی انتخابات نیز بیش از ۳۰ هزار رای کسب کرد ولی از راهیابی به مجلس یازدهم بازماند.

وی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترای رشته مدیریت، نویسنده ۱۰ جلد کتاب در حوزه فرهنگی و اجتماعی و از تدوین‌کنندگان و مولفان لغت‌نامه ترکی آذربایجانی بوده و طی سال‌های گذشته، در صدا و سیمای مرکز اردبیل فعالیت کرده است.

بیوته که از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنری شده، در دوره کاری خود، به عنوان بهترین گزارشگر مراکز صدا و سیمای کشور، بهترین برنامه‌ساز بین‌المللی، رئیس شورای حل اختلاف هنرمندان استان اردبیل و سرپرست روزنامه کار و کارگر در استان اردبیل بوده است.

وی در دوره خدمت خود در صدا و سیما در تهیه و پخش گزارش‌های اجتماعی و طنز شبکه استانی سبلان اردبیل فعالیت داشته و همچنین در برنامه «کند حیاتی» این شبکه استانی حضور پر رنگی داشت و غالب جمعیت استان با وی آشنا هستند.

بیوته در لیست تشکل حامی صدای ملت از جمله جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل، جامعه عشایر، جهادگران ایران اسلامی، آینده پژوهان استان اردبیل، شورای وحدت استان اردبیل، مجمع متخصصین ایران و سازمان نظام پرستاری استان اردبیل قرار داشت.

بیوته در انتخابات ۱۱ اسفندماه، از مجموع ۲۲۳ هزار و ۱۳۹ رای ماخوذه، با کسب ۴۶ هزار و ۵۳۲ رای به عنوان منتخب سوم حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به مجلس دوازدهم راه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha