۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85411757
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده منتخب: توسعه جاده‌ خواف و رشتخوار در اولویت است

خواف-ایرنا-- نماینده منتخب خواف و رشتخوار در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی و توسعه جاده ها و رونق اشتغال و کارآفرینی در این شهرستانها به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در این شهرستانها است.

امیر توکلی رودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهم ترین اولویت ها و مشکلات که به دغدغه ی مردم در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار تبدیل شده، ساماندهی و دو بانده‌سازی جاده ها است.
وی تصریح کرد: توسعه و رفع مشکلات راههای ارتباطی سنگان خواف به تربت حیدریه و نشتیفان به قائن و خواف به تایباد و گناباد در اولویت قرار گیرد.
نماینده منتخب خواف و رشتخوار ظرفیت‌های معدنی سنگان خواف را یادآور شد و بر توسعه صنایع فرآوری تبدیلی این بخش برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه تاکید کرد.

توکلی رودی ادامه داد: با توجه به حجم بالای تردد وسائل نقلیه سنگین از مسیرهای ارتباطی شهرستان‌های خواف و رشتخوار، از جمله جاده خواف به تربت حیدریه، خواف به گناباد و تایباد تکمیل طرح دوبانده کردن این محورها ضروری است.

به گزارش ایرنا، در شرایط کنونی بخش اعظم جاده های شهرستانهای خواف و رشتخوار یک طرفه است که علاوه بر ترافیک، منجر به بروز تصادفات می شود.

خستگی و خواب آلودگی برخی رانندگان به خصوص بعد از تعویض نوبت معادن در بروز تصادفات بین وسایل نقلیه سنگین با خودروهای سواری و اتوبوس و مینی بوس نقش مهمی دارد.

با توجه به وجود شرکت‌های معدنی فعال در مجتمع سنگان خواف و تردد روزانه بالغ بر یک هزار وسیله نقلیه به خصوص سنگین در جاده های خواف دوانده سازی جاده ها برای کاهش سوانح به دغدغه مهم مردم تبدیل شده است.

امیر توکلی رودی با کسب حدنصاب آرا به عنوان نماینده منتخب این شهرستانها در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

از مجموع ۹۹ هزار و ۸۵۳ رای صحیح ماخوذه امیر توکلی رودی با ۴۸ هزار و ۵۷۵ رای و ۴۸ و ۶۵ صدم درصد آرا به عنوان نماینده منتخب مردم خواف و رشتخوار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha