ورزش باد برای چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد

شهرکرد - ایرنا - معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش‌بینی هشدار سطح زرد گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی ، برای استان وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

معصومه نوروزی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد سرعت وزش باد برای برخی مناطق استان از جمله شهرکرد، بن، سامان و بروجن بیشتر پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به وزش باد شدید در بیشتر مناطق چهارمحال و بختیاری و همچنین روزهای خانه تکانی، توصیه می‌شود از قراردادن اجسام در سطح مرتفع منازل و ایستادن در کنار تابلوها، ساختمان‌های نیمه کاره و سقف‌های کاذب خودداری کنند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: افزون براین برای روز شنبه بارش‌های ضعیف در مناطق غربی استان به خصوص منطقه کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی ادامه داد: براساس گزارش نقشه‌های هواشناسی برای روز یکشنبه یک سامانه بارشی ضعیف نیمه غربی استان را فرا می‌گیرد.

وی یادآور شد: همچنین برای روز دوشنبه نیز بارش‌ برای نیمه غربی کوهرنگ، اردل، لردگان، بخش‌هایی از کیار و فارسان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و تغییرات جوی در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha