مجموعه صنعتی پاک چوب خوزستان با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید

دزفول - ایرنا - مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با سرمایه گذاری ۶۶ هزار میلیارد ریال روز جمعه با حضور رییس جمهور در شوش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با ایجاد جنگل درختان (اکالیپتوس) به مساحت ۵۵۰ هکتار در شهرستان شوش و ایجاد کارخانه ام‌دی‌اف خام و محصولات مرتبط برای ایجاد زنجیره کامل تأمین تولید از کاشت بذر تا نهال و کاشت درخت و پس از آن تولید ام‌دی‌اف خام و روکش توانسته گام مهمی را برای تأمین بخشی از مواد اولیه مورد نیاز تولید ام‌دی‌اف بردارد و وابستگی به واردات کم کند.

این مجموعه به صورت مستقیم و پایدار برای ۷۰۰ نفر در استان خوزستان اشتغال ایجاد می کند.

افتتاح طرح‌های پتروشیمی، بیمارستان بندر امام خمینی (ره) و سفر به مناطق عملیاتی برای حضور میان کاروان‌های راهیان نور،گ از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به خوزستان است.

بهره برداری از کارخانه فولاد زمزم سه و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز انجام خواهد شد.

همچنین دیدار عمومی در شهر ایذه و بررسی روند اجرای مصوبات سفرهای قبلی مربوط به این منطقه به ویژه در زمینه آب آشامیدنی و کشاورزی، کارخانه اکسید منیزیم، کارخانه تولید ورق گرم فولادی و احداث گلخانه‌ها از دیگر برنامه‌های آیت الله رئیسی در سفر به این شهرستان است.

چند طرح دیگر نیز با حضور وزرا و یا به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری خواهند رسید.

آیت الله رئیسی از همان نخستین روزهای تصدی ریاست جمهوری، رفع مشکلات استان خوزستان را در اولویت برنامه‌های دولت مردمی قرار داد و در این مدت هفت بار در جمع پرشور مردم خوزستان حاضر شده و اکنون در هشتمین سفر خود در خوزستان حاضر شده است.

آیت الله رئیسی صبح امروز جمعه از فرودگاه دزفول و با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، وارد خوزستان شد.

این هشتمین سفر رییس جمهور از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون به خوزستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha