مربی تیم فوتبال خوزستان: بازیکنان ما برای بازی با استقلال تهران هیجان زیادی دارند

اهواز - ایرنا - مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه بازیکنان ما برای بازی با استقلال تهران هیجان زیادی دارند، گفت: سه امتیاز بازی مقابل استقلال تهران برای ما خیلی مهم است اگرچه می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مارکو اولو پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار کرد: ما با تیمی بازی داریم که در صدر جدول قرار داشته و انگیزه زیادی برای این بازی دارد هر چند بازیکنان ما برای حضور در این مسابقه هیجان بسیار زیادی دارند.

وی افزود: می‌دانیم که استقلال در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته و کار را برای حریفان سخت می کند لذا در طول هفته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

مربی استقلال خوزستان گفت: تدابیر دفاعی خوبی برای این بازی لحاظ کردیم و از سوی دیگر روی حمایت هوادارانمان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

اورلو در خصوص کناره گیری این تیم از لیگ در صورت اشتباهات داوری در بازی فردا گفت: ما خیلی از اشتباهات داوری ضربه خوردیم به همین دلیل سعی کردیم ذهن بازیکنان را به لحاظ ذهنی آماده کنیم.

وی درباره جذب سرجیو سائول بیان کرد: سرجیو یک بازیکن بسیار باکیفیت بوده و در تیم ملی اکوادور، بازی کرده است. با توجه به اینکه تازه به تیم اضافه شده، نمی‌توانیم در بازی با استقلال از او استفاده کنیم.

مربی استقلال خوزستان در پایان گفت: استقلال خوزستان در مسیر درستی قرار داشته و بازیکنان جوان ما شانس حضور در ترکیب ثابت تیم را دارند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال روز جمعه ۱۸ اسفندماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha