۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۵۶
کد خبر: 85411481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: ۱۴۵ درصد از سهم استان مرکزی در درآمدهای ملی محقق شد

خمین - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: ۱۴۵ درصد از سهم استان مرکزی در درآمدهای ملی محقق شد و انتظار می رود تا پایان سال این درصد به بیش از ۱۵۰ درصد برسد و استان رتبه برتر کشور را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرزاد مخلص الائمه عصر پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین افزود: بیش از ۵۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال پارسال برای طرح های خرد و کلان استان مرکزی هزینه شده است در حالیکه در طول ۶ سال ۳۲ هزار میلیارد ریال هزینه شد.

وی با اشاره به نهضت اتمام طرح های نیمه تمام در دولت سیزدهم ادامه داد: برخی طرح های که نیمه تمام بودند در دوره های گذشته افتتاح شده بود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: برخی طرح های نیمه تمام در استان دارای قدمت ۱۷ ساله هستند.استاندار مرکزی اضافه کرد: برخی طرح های نیمه تمام در استان دارای قدمت ۱۷ ساله هستند.

مخلص الائمه گفت: بیمارستان ولیعصر و فوق مدرن زنان در اراک، مجتمع های فرهنگی، مدرسه سازی، و طرح های آبرسانی در دولت سیزدهم تکمیل شدند و این استان در جهاد آبرسانی به عنوان بزرگترین طرح دولت سیزدهم رتبه چهارم کشور را دارد.

وی تاکید کرد: طرح های نیمه تمام با همراهی و همدلی همه مسئولان و مردمی که همواره جلوتر از دولت هستند و یاری سازمان برنامه و بودجه تکمیل و بهره‌برداری شدند.

استاندار مرکزی زمان بهره‌برداری از برخی طرح های عمرانی را سال ۱۴۳۰ بیان کرد و گفت: تعبیر رییس‌جمهور این است که مهم بهره مندی مردم از افتتاح طرح ها در حوزه های مختلف است و مهم نیست به نام چه کسی باشد.

مخلص الائمه افزود: برای نخستین بار در تاریخ استان مرکزی به منظور تکمیل طرح های نیمه تمام در دولت سیزدهم به شکل شبانه‌روزی کار می شود.

وی با اشاره به سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان گفت: مسائل استان به ویژه شهرهای مسیر سفر در این سفر مطرح شد و در روزهای گذشته با حضور کارشناسان و معاونان این سازمان تمام مصوبات سفر ریاست جمهوری و موانع اجرای این مصوبات به شکل میدانی بررسی شد.

مخلص الائمه تاکید کرد: در سفر رییس جمهور به استان مرکزی برخی از ابر پروژه های استان بهره‌برداری می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha