۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85411149
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتابخانه عمومی گناوه فاقد فضای مناسب و منابع است

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبر: 85411149
کتابخانه عمومی گناوه فاقد فضای مناسب و منابع است

گناوه - ایرنا - رییس اداره کتابخانه‌های عمومی گناوه اظهار کرد: یکی از مشکلات کتابخانه عمومی این بندر فقدان فضای سبز مناسب و منابع کتاب است.

به گزارش ایرنا،" صادق خدری " روز پنجشنبه در اجرای طرح کتابخانه‌گردی به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کتابخانه عمومی این شهر اظهار کرد: فضا و مبلمان محیطی های عمومی از جمله کتابخانه نقش مهمی در جذب مخاطب و مراجعه کننده دارد.

وی افزود: باتوجه به اینکه یکی از نیازمندی‌های کتابخانه‌های عمومی در شهرستان منابع بروز و مطابق با سلیقه مراجعه کنندگان است انتظار می رود که جهت خرید کتاب مناسب کمک شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: کتابخوانی در ارتقای فرهنگ عمومی و پیشگیری از بروز ناهنجاری‌ها،آسیب‌های فردی و اجتماعی جامعه نقش اثرگذاری دارد.

" احمد لیراوی" افزود: خانواده به عنوان رکن اساسی جهت توجه به کتابخوانی به شمار می‌آید زیرا که وقتی پدر و مادر به کتاب علاقه داشته باشند، به فرزندانشان منتقل می شود.

وی آموزش و پرورش را یکی از سازمان‌های بسیار مهم دربحث کتابخوانی دانست و گفت: این مجموعه با همکاری کتابخانه‌های شهرستان می‌تواند مسابقات کتابخوانی را در رده‌های مختلف برگزار کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه افزود: ارائه تقویم برگزاری مسابقات کتابخوانی و برنامه ریزی مناسب برای بازدید دانش آموزان از کتابخانه های شهرستان توسط آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه نیز اظهار کرد: کمک به کتابخانه ها جهت خرید کتاب از نمایشگاه‌های کتاب با تخفیف مناسب بسیار مفید است.

" عبدالرضا محمدی نژاد " یکی از مسئولیت‌های این اداره را کمک به گسترش فرهنگ کتابخوانی ومطالعه دانست و افزود: در این ارتباط جشنواره‌های مختلفی مانند پایتخت کتاب ایران و روستاهای دوستدار کتاب در برنامه کاری قرار گرفته و اجرا شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha