۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبر: 85410914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آنچلوتی: من بی‌گناهم؛ بَد بودیم اما صعود کردیم

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبر: 85410914
آنچلوتی: من بی‌گناهم؛ بَد بودیم اما صعود کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اتهام کلاهبرداری‌اش، گفت: قبلا جریمه را پرداخت کرده‌ام و در حال حاضر وکلا در حال یافتن راه حل هستند. منتظر تصمیم قاضی هستیم اما من بی‌گناهم!

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال رئال‌مادرید اسپانیا چهارشنبه شب در دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برابر لایپزیگ آلمان با تساوی یک بر یک متوقف شد اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با نتیجه دو بر یک برنده شد و صعود کرد.

کارلو آنچلوتی مربی پرافتخار ایتالیایی تیم رئال‌مادرید پس از صعود تیمش که البته با خوش‌شانسی به دست آمد، گفت: بد بازی کردیم و این مساله را قبول دارم. نمایش ضعیفی داشتیم و انرژی کافی را در زمین پیاده نکردیم.

وی افزود: لایپزیگ تیم بسیار باکیفیتی است و در بازی برگشت چیزی برای از دست دادن نداشت. از دقیقه اول تا پایان بازی، سختی کشیدیم اما مهم این بود که جواز صعود را کسب کردیم.

آنچلوتی بیان کرد: می‌خواستم از ابتدای بازی، روی دروازه حریف فشار وارد کنیم. با این حال بسیار آرام، با پِرس ضعیف و بد بودیم. البته این اتفاقات در لیگ قهرمانان رخ می‌دهد، اما باید برای مرحله یک‌چهارم، تیم بسیار بهتری باشیم.

سرمربی رئال در خصوص اعتراض اعضای تیم لایپزیگ که معتقد بودند وینیسیوس باید در این دیدار اخراج می‌شد، بیان کرد: او در یک صحنه، بازیکن حریف را هل داد که فکر نمی‌کنم شایسته اخراج شدن باشد. همه دیدیم در نیمه دوم نیز گل بسیار زیبایی به ارمغان آورد.

وی در مورد مصدومان تیمش، گفت: این مساله در فوتبال طبیعی است. ریکاوری بازیکنان مصدوم در حال انجام شدن است و فکر می‌کنم، میلیتائو و تیبو کورتوا را در مرحله بعدی داشته باشیم.

سرمربی رئال‌مادرید سپس در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اتهام کلاهبرداری‌اش، گفت: قبلا جریمه را پرداخت کرده‌ام و در حال حاضر وکلا در حال یافتن راه حل هستند. منتظر تصمیم قاضی هستیم اما من بی‌گناهم!

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha