۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85410902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وقوع کولاک در جاده‌های کوهستانی زنجان دور از انتظار نیست

زنجان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اینک بارش برف در جاده‌های کوهستانی استان جریان دارد و با توجه به وزش باد، احتمال کولاک در این مسیرها نیز دور از انتظار نیست.

محمد محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر آزادراه زنجان - قزوین و زنجان - تبریز با بارش باران مواجه است.

وی با بیان اینکه با وجود بارش برف و باران، تردد در تمامی جاده های استان به صورت روان در جریان است، اضافه کرد: با توجه به احتمال وقوع کولاک در جاده های کوهستانی، از هم استانی ها در خواست می شود در صورت تردد زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

این کارشناس ادامه داد: طبق پیش بینی هواشناسی طی چند روز آینده بارش های رگباری در جاده ها و ارتفاعات استان جریان خواهد داشت.

محمدی تاکید کرد: با توجه به نامساعد بودن جو استان به تمامی رانندگان توصیه می شود با رعایت تمامی جوانب ایمنی نسبت به تردد در این مسیرها اقدام کنند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان، ۴۱ دستگاه نظارت تصویری و ۷۸ دستگاه تردد شمار در جاده های استان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha