۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبر: 85410895
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۱۰ تن گوشت منجمد در استان سمنان ذخیره‌سازی شد

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبر: 85410895
۴۱۰ تن گوشت منجمد در استان سمنان ذخیره‌سازی شد

سمنان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۴۱۰ تن گوشت سفید و قرمز منجمد ویژه ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان، به منظور تامین نیاز مردم و تنظیم قیمت در بازار، در استان ذخیره‌سازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یادگار احمدی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره و ضیافت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در زمینه تأمین کالاهای اساسی در استان سمنان مشکلی وجود ندارد، افزود: برای کنترل بازار و تامین کالاهای مورد نیاز در روزهای پایانی امسال و ماه رمضان ۵۶۹ تن برنج و شکر به استان اختصاص داده شد.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۶ هزار تن کالا شامل ۶ هزار و ۳۰۰ تن برنج، ۲۸ هزار تن گندم و ۲ هزار و ۳۰۰ تن شکر، ۳۵۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد در انبارهای نگهداری کالاهای اساسی استان ذخیره سازی و توزیع ۲۵ تن گوشت قرمز منجمد در روزهای پایانی امسال و ماه مبارک رمضان در استان برنامه‌ریزی شد.

این مسوول تاکید کرد: در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان ذخیره کافی برای اقلام اساسی در انبارها موجود است و مردم نباید در این خصوص نگرانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ تن میوه برای شب عید در استان سمنان ذخیره شده است، افزود: از این میزان ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب زرد و قرمز است.

این مسوول ادامه داد: ۱۰ تن خرما به منظور تنظیم بازار در روزهای پایانی امسال و ویژه ماه مبارک رمضان در استان سمنان برای عرضه درنظرگرفته شد.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان افزایش خواهد یافت، ابراز داشت: گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج برچسب قیمت، فروش جنس تاریخ گذشته، و احتکار، از جمله مواردی است که بازرسان در تمامی شهرستان‌ها بازار را تحت نظر خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha