۲۷میلیارد ریال به احداث پایگاه امداد جاده ای مسیر پاتاوه به دهدشت اختصاص یافت

یاسوج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۷میلیارد ریال اعتبار برای احداث پایگاه امداد جاده ای مسیر پاتاوه به دهدشت اختصاص یافته است.

کاظم فلاحی دوست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمین مورد نیاز این طرح نیز اختصاص یافته و به زودی عملیات اجرایی احداث پایگاه امداد و نجات مذکور در ۳۰ کیلومتر پیش از ورودی شهر دهدشت آغاز می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با احداث پایگاه امداد و نجات در جاده ارتباطی پاتاوه به دهدشت که درصورت تامین ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر طی مدت زمان یک سال انجام می شود زمینه استقرار ۱۵ نجاتگر در این منطقه فراهم شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:نبودن زیرساخخت های امدادرسانی درجاده ۱۳۴ کیلومتری پاتاوه به دهدشت که مرداد ماه امسال بهره برداری شده از نگرانی های کارشناسان بوده که امید می رود با اجرای این طرح زمینه برای نجات حادثه دیدگان در کمترین زمان ممکن فراهم شود.

فلاحی دوست عنوان کرد: همچنین مجوز احداث یک پایگاه امداد و نجات جاده ای در منطقه پاتاوه برای پوشش حوادث این مسیر اخذ شده که امید می رود با تامین زمین مورد نیاز تحقق این زیرساخت مهم عملیاتی شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همچنین نمایندگی هلال احمر لنده آماده بهره برداری شده است.

وی تصریح کرد: تجهیزات اداری این زیرساخت امداد و نجات از سوی یک خیر نیکوکار کهگیلویه و بویراحمدی اهدا شده و این طرح اسفند امسال بهره برداری می شود.

وی همچنین از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث بازارچه صنایع دستی در شهر دهدشت خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:اجرای این طرح ضمن ایجاد درآمد پایدار برای شماری از هنرمندان زمینه درآمد پایدار برای هلال احمر استان را فراهم می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha