پیش فروش بلیط اتوبوس سفرهای نوروزی در لرستان آغاز شد

خرم آباد - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: پیش فروش بلیط اتوبوس سفرهای نوروزی از امروز ۱۷ اسفند بصورت حضوری و غیر حضوری آغاز شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، رضا عبدی روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح نوروزی جابجایی مسافران ، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می شود.

وی عنوان کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیط های نوروزی با حضور کارکنان این اداره کل انجام می شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط، مقررات و بخشنامه‌های مرتبط پیش فروش می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر با انجمن های صنفی فعال در حوزه مسافربری گفت: در این جلسات نسبت به انجام سرویس‌های منظم، جایگزینی ناوگانی که در مبداء یا مقصد سفر بدلیل نقص فنی قادر به انجام سفر نمی باشند، توقف هنگام اذان در نمازخانه ها و مجتمع های خدمات رفاهی موجود تاکید شده است.

عبدی ادامه داد: ۱۶۵ دستگاه اتوبوس، ۲۲۷ دستگاه مینی بوس و ۴۲۹ دستگاه سواری ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان برای انجام سفرهای نوروزی ساماندهی و پایش شده اند.

وی از شهروندان خواست تهیه بلیط های نوروزی خود را هرچه سریع تر انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل از جمله گران فروشی یا عدم ارائه بلیط، موارد را با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها مطرح نمایند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha