مرکز آموزشی و درمانی فاطمه الزهرا(س) خمین  افتتاح شد

خمین - ایرنا - مرکز آموزشی و درمانی ۱۴۴ تختخوابی خمین با نام فاطمه الزهرا (س) پس از ۱۳ سال انتظار امروز(پنجشنبه) با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، رییس دانشکده علوم پزشکی خمین در حاشیه آیین بهره برداری از این مرکز درمانی و آموزشی گفت: این بیمارستان با حمایت‌های وزارت بهداشت تکمیل و پس از ۱۳ سال انتظار، افتتاح و مردم خمین از خدمات این مجموعه درمانی بهره‌مند می شوند.

دکتر سجاد رحیمی افزود: این بیمارستان در ۱۲ هزار مترمربع وسعت احداث شده است و طراحی فضای فیزیکی و هتلینگ این مرکز کاملا در جهت حفظ کرامت بیماران و همراهان ایشان و در راستای ایجاد رضایتمندی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: تمام تجهیزات نصب شده در این مرکز جدید، به روز و با تکنولوژی بالا است تا مردم از خدمات تخصصی درمانی با کیفیت برخوردار شوند.

رییس دانشکده علوم پزشکی خمین اضافه کرد: بیمارستان ۱۴۴ تخت خوابی این شهرستان در چهار هکتار شامل طبقات منفی، همکف، اول و دوم است.

رحیمی با اشاره به اینکه هر طبقه به بخش های خاصی تخصیص یافته، بیان کرد: طبقه منفی شامل آشپزخانه، تاسیسات، سردخانه و موتورخانه است، طبقه همکف به بخش اداری، اورژانس، آزمایشگاه، داروخانه و رادیولوژی اختصاص داده شده است.

رحیمی گفت: بیش از سه هزار میلیارد ریال برای احداث بیمارستان ۱۴۴ تخت خوابی خمین هزینه شده است و ارزش کلی این بیمارستان چهار هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال است.

وی از آغاز عملیات اجرایی چهار هزار و ۳۰۰ مترمربع فضای الحاقی همزمان با افتتاح بیمارستان حضرت فاطمه(س)خمین خبر داد و گفت: این فضا دارای دو اتاق عمل است و کسری های بیمارستان جدید در این ساختمان پیش بینی شده است.

خمین در بخش جنوبی استان مرکزی است و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha