۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85410675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

صعود والیبال پاس گرگان با باخت مقابل مس رفسنجان به پلی‌آف سخت شد+ فیلم

گرگان- ایرنا- تیم والیبال پاس گرگان، با قبول شکست در یک دیدار خانگی مقابل مس رفسنجان، صعودش به مرحله پلی‌آف سخت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در رقابت‌های هفته بیست و پنجم دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، چهارشنبه شب یک مسابقه در گرگان بین ۲ تیم پاس این شهر و مس رفسنجان در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد که شاگردان عیسی سنگدوبینی در تیم پاس گرگان در یک بازی پنج دسته، با نتیجه ۲ بر سه مغلوب مهمان خود شدند.

در دست اول این بازی، ۲ تیم تا امتیاز ۱۵ پا به پای هم پیش آمدند، اما شاگردان محمد محمدکاظم سرمربی مس رفسنجان، تا چهار امتیاز پیش افتادند، گرفتن وقت استراحت توسط سنگدوبینی باعث شد تا بازیکنان تیم پس، به خود بیایند و در حالی که ۲۴ بر ۲۰ عقب بودند، امتیاز خود را به عدد ۲۳ رساندند، اما در نهایت، بازیکنان مهمان دست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به پایان بردند.

دست دوم این بازی هم تا امتیاز ۱۵ همانند دست اول برای بازیکنان ۲ تیم با رد و بدل شدن امتیازات، ادامه داشت، اما گرفتن وقت استراحت توسط محمدکاظم و بیان نکات فنی، باعث شد، بازیکنان تیم مس در این دست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده باشند.

بازیکنان تیم پاس که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دست سوم، تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند، جلوی امتیازگیری تیم مهمان را بگیرند و با تمام قدرت وارد زمین شدند.

شاگردان سنگدوبینی در تیم پاس از همان ابتدا اختلاف امتیاز خود با مس را حفظ کردند و در نهایت توانستند با حساب ۲۵ بر ۱۸ پیروز شوند تا دست حداقل به دست چهارم کشیده شود.

بازیکنان تیم پاس که از برد دست سوم روحیه گرفته بودند و نمی‌خواستند بازنده بازی خانگی باشند، تمام تلاش خود را بکار گرفتند و توانستند همانند دست سوم نتیجه ۲۵ بر ۱۸ را به سود خود در این دست به ثبت برسانند و ۲ تیم در دست شماری در عدد ۲ برابر شوند.

دست پنجم و پایانی این مسابقه که قضاوت آن را علیرضا غریب به همراه حامد آقابراری به عنوان داور اول و دوم با نظارت علی یاوری و حضور بهرام اسماعیلی به عنوان نماینده سازمان لیگ برعهده داشتند، از همان ابتدا با پیش افتادن تیم مس آغاز شد و تلاش‌های بازیکنان پاس به ثمر نرسید و این دست با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به سود مس رفسنجان به پایان رسید.

تیم والیبال پاس گرگان در پایان رقابت‌های این هفته با ۲۵ بازی، دارای ۱۲ برد و ۱۳ باخت با مجموع ۳۶ امتیاز است و با علت تفاضل در بردها و باخت‌ها نسبت به تیم شهرداری ارومیه با همین تعداد امتیاز، در رده نهم جدول ۱۴ تیمی قرار گرفته است.

شاگردان سنگدوبینی برای صعود به مرحله پلی‌آف و قرار گرفتن در جمع هشت تیم، به بردن با نتیجه سه بر صفر در مقابل ایفاسرام اردکان به عنوان آخرین بازی دور مقدماتی که روز یکشنبه آینده در گرگان برگزار خواهد شد، محکوم هستند.

آنان همچنین باید امیدوار باشند تا شهرداری ارومیه در بازی هفته بعد خود در خانه مقابل شهداب یزد، بازنده باشد تا آنان بتوانند در جدول ادامه رقابت‌ها باقی بمانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha