۲ پیروزی، یک تساوی و یک باخت سهم اصفهانی ها از هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال

اصفهان-ایرنا- هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال کشور برای نمایندگان استان اصفهان با پیروزی «سپاهان نوین»، و «سپاهان»، شکست «پرواز هوانیروز» و تساوی «گیتی پسند» به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان(سه دیدار)، گچساران، اراک و مشهد پیگیری می‌شود و از چهار نماینده اصفهان، سه تیم در خانه و یک تیم بیرون از خانه به مصاف حریفان رفتند.

سپاهان نوین اصفهان، نایب قهرمان فصل گذشته را با شکست بدرقه کرد

تیم هندبال سپاهان نوین اصفهان عصر امروز از ساعت ۱۶ در سالن «۲۵ آبان» مجموعه ورزشی «نقش جهان» به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته یعنی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رفت و توانست در یک دیدار تماشایی ۲۸ بر ۲۵ تیم دوم جدول رده بندی را شکست دهد.

سپاهان نوین که پس از چند پیروزی پیاپی هفته گذشته در دقایق پایانی با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ بازی را به نفت و گاز گچساران واگذار کرده بود توانست در یک بازی پایاپای و در دقایق پایانی از سد نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر عبور کند و ۲ امتیاز شیرین از این دیدار خانگی کسب کند.

تیم هندبال سپاهان نوین با پیروزی امشب به پنجمین برد فصل دست یافت و با ۱۰امتیاز در رده هشتم جدول رقابت ها قرار گرفت.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز با شکست مقابل تیم سپاهان نوین دومین باخت فصل را تجربه کرد ولی این تیم کماکان با ۲۰ امتیاز از ۱۲ بازی در جایگاه دومی جدول قرار دارد.

گیتی پسندی اصفهان در مصاف با پلیمر خلیج فارس متوقف شد

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم، تیم گیتی‌پسند دیگر تیم اصفهانی از ساعت ۱۶ در سالن «شهید سجادی» اصفهان به مصاف تیم پلیمر خلیج فارس رفت و در یک دیدار نزدیک با تساوی ۳۰ بر ۳۰ متوقف شد.

سرخ پوشان اصفهانی که هفته گذشته میهمان زغال سنگ طبس بودند و توانستند در آن بازی نزدیک، با اختلاف تنها یک گل، تیم طبسی را مغلوب کنند، امشب نتوانستند از فرصتی که سپاهان نوین برای این تیم فراهم کرده بود استفاده کنند و با توقف مقابل پلیمر خلیج فارس در جایگاه سومی باقی ماندند.

شاگردان صادقی در دیدار امشب مقابل پلیمر خلیج فارس با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به رختکن رفتند ولی در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

گیتی پسند هم‌اکنون با ۱۲ بازی شامل ۹ بُرد، ۲ تساوی و ۲ باخت، ۲۰ امتیازی است و در رده سوم جدول در تعقیب تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون قرار دارد.

تیم پلیمر خلیج فارس نیز که هفته گذشته میزبان تیم فرازبام دهدشت بود و توانست در آن دیدار به ۲ امتیاز خانگی برسد با تساوی امشب در رده هفتم جدول ایستاد.

پرواز هوانیروز اصفهان به صدرنشین لیگ باخت

سومین دیداری که از هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال در اصفهان برگزار شد، بازی بین پرواز هوانیروز اصفهان با صدرنشین رقابت‌ها، صنعت مس کرمان بود که ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن «پرواز» اصفهان برگزار شد.

هوانیروزی‌ها در حالی از تیم مس کرمان میزبانی می کرد که هفته گذشته در شهرآورد اصفهان، نتیجه را به فولاد مبارکه سپاهان واگذار کرده بود و امشب نیز با هشت گل و با نتیجه ۲۲ بر ۳۰ مغلوب تیم کرمانی شدو پرواز هوانیروز با شکست امشب، دوازدهمین شکست فصل را تجربه کرد و این تیم تنها با یک بُرد و ۲ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۲ تیمی رقابت‌ها قرار دارد.

تیم شهرداری کرمان، صدرنشین رقابت های لیگ برتر هندبال مردان ایران هم اکنون با ۱۲ بازی و ۱۲ بُرد و با یک بازی کمتر ۲۴ امتیازی است و در صدر جدول قرار دارد.

فولاد مبارکه سپاهان به فاصله سه امتیازی تیم های دوم و سوم رسید

در دیگر دیدار هفته سیزدهم که در آن نماینده‌ای از اصفهان خارج از خانه به مصاف حریفان رفت، تیم دهم جدول یعنی آلومینیوم اراک میزبان زردپوشان اصفهانی تیم چهارم جدول بود که این دیدار نیز با نتیجه ۳۳ بر ۲۱ به سود نماینده اصغهان به پایان رسید.

فولاد مبارکه سپاهان که هفته گذشته میزبان پرواز هوانیروز بود و موفق شد در دربی اصفهان با اختلاف زیاد، تیم میهمان را شکست دهد امشب نیز با ۱۲ امتیاز اختلاف برنده میدان شد تا به امتیاز ۱۷ و در فاصله سه امتیازی تیم های دوم و سوم برسد.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

جدول رقابت‌ها بدون احتساب امتیازات لیگ هندبال نوجوانان و مسابقات هندبال جوانان پسر بصورت زیر است:

۲ پیروزی، یک تساوی و یک باخت سهم اصفهانی ها از هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha