محسن رضایی: حضور در اردوهای راهیان نور پرورش ارزش‌های الهی است

آبادان - ایرنا - دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به پشتکار جهادی و انقلابی جوانان ایرانی، گفت: حضور در اردوهای راهیان نور محلی برای پرورش ارزش‌های الهی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن رضایی چهارشنبه در آیین اختتامیه اردوی ۱۱ هزار نفری اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر اردوهای راهیان نور و امید در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، اظهار کرد: رژیم بعثی عراق در روزهای نخست پیروزی انقلاب و زمانی که ارتش از هم پاشیده بود و بسیاری از فرماندهان از کشور خارج شده و سپاه نیز وظیفه نگهبانی در شهرها را برعهده داشت، به کشورمان حمله کرد.

وی افزود: رژیم عراق زمانی که سپاه اسلحه‌ای نداشت و در عوض ارتش آن کشور از سوی ۳۶ کشور جهان به ویژه ۲ ابرقدرت جهانی پشتیبانی می‌شد، جنگ را به ایران تحمل کرد.

رضایی گفت: نیروهای مسلح ایران جز خدا و مردم کسی را نداشتند و بسیاری از سران کشورهای جهان احتمال قوی داشتند که صدام در جنگ پیروز می‌شود.

وی افزود:در سال اول جنگ بنی‌صدر با بدترین شکل نیروهای مسلح را هدایت و خرمشهر سقوط کرد و اما ۲ سال بعد رزمندگان اسلام۳۰ هزار سرباز بعثی را از خرمشهر بیرون کردند و پایان جنگ شکست دشمن شد و بعد از آن دشمنان ترسیدن به ما حمله کنند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به حضور امدادگردان در خط مقدم جنگ و امدادرسانی به رزمندگان گفت:امروز نیز امداد گردان سازمان هلال احمر مدافع آسیب دیدگان در زلزله و سیل و در وسط معرکه حضور دارند.

وی از سازمان هلال احمر به عنوان میدان جهادی جوانان نام برد و افزود: هلال احمر پناهگاه آسیب دیدگان و نجات‌بخش است و محل پرورش ارزش‌های الهی است.

معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار خوزستان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداران آبادان و خرمشهر در این مراسم حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha