حماسه ۱۱ اسفند نمایش بصیرت مردم ایران بود

گنبدکاووس - ایرنا - دبیرکل مجمع جهانی امت محمد(ص) کشور با قدردانی از حضور پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری گفت: این حضور نمایش هوشیاری و بصیرت همه اقوام و مذاهب ایران در مقابل دشمنان و استکبار جهانی بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «علی اکبر براتی» روز چهارشنبه در همایش «به قله نزدیکیم» و تجلیل از همیاران و خادمین فعال مراسم‌های ملی در شرق استان گلستان، اظهار کرد: استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی از ماه‌ها قبل تلاش می‌کردند تا حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند کمرنگ شود اما با تدبیر رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان برای مشارکت حداکثری، نقشه دشمنان خنثی شد.

وی ادامه داد: برای درک این موضوع باید تصویری واقع بینانه از وضعیت فعلی کشور و موفقیت‌ها و دستاوردهای آن در بخش‌های گوناگون داشته باشیم.

حجت الاسلام براتی تصریح کرد: ایران اسلامی در سه مولفه «داشتن مهمترین دموکراسی یا مردم سالاری دینی، قوی‌ترین قدرت نظامی و پیشرفته‌ترین کشور در تولید علم و فناوری» در بین کشورهای غرب آسیاست.

حماسه ۱۱ اسفند نمایش بصیرت مردم ایران بود

دبیرکل مجمع جهانی امت محمد(ص) ادامه داد: تببین صحیح موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آحاد مختلف مردم در آنها امیدآفرینی واقع بینانه ایجاد کرده و مردم را بیش از پیش به نظام و آینده آن امیدوار می‌کند.

وی بابیان اینکه در نظام اسلامی ما جمهوریت و اسلامیت در کنار هم هستند، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره از هر دو رکن بالاخص جمهوریت و رای مردم دفاع کردند.

حجت الاسلام براتی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب رای مردم را حق الناس دانستند و از رای آنها در هر دو جناح سیاسی کشور صیانت کردند.

وی تصریح کرد: مجموعه این اقدامات و موفقیت‌ها نشان از نزدیک شدن به قله است و همه باید با تبیین صحیح دستاوردها مردم را به آینده نظام امیدوارتر کنیم.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان و گنبدکاووس برگزار شد، فرمانداران هفت شهرستان واقع درشرق این استان و فعالان سیاسی و فرهنگی و اجتماعی این منطقه حضور داشتند.

اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری و خاطره گویی و تجلیل از فعالان مراسم‌های ملی و مذهبی با اهدای لوح سپاس و هدیه از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که نیمی از آن در هفت شهرستان واقع درشرق این استان سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha