سازمان بازرسی انبارهای گمرکات و سازمان اموال تملیکی را پایش می‌کند

تهران - ایرنا - سازمان بازرسی کل کشور تا پایان سال بازدید سرزده از همه انبارها خواهد داشت و انبارهای گمرک، بنادر و سازمان اموال تملیکی پایش می‌شود.

به گزارش ایرنا از سازمان بازرسی کل کشور، پیرو بازدید سال گذشته ریاست قوه قضاییه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور از انبارهای گمرک، بندر و سازمان اموال تملیکی بوشهر و مشاهده معضلات جدی، پس از صدور دستورهای متقن و جامع از سوی مقامات مزبور موضوع در دستور کار بازرسی کل استان بوشهر، سازمان جمع آوری اموال تملیکی کشور و بوشهر و گمرک و بنادر بوشهر قرار گرفت که حسب گزارش نهادهای مزبور اقدامات جامع و موثری بعمل آمده است.

در این راستا به منظور ارزیابی و پالایش مستمر و سنجش نتیجه بخشی دستورات و اقدامات، ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دفتر بازرسی امور ویژه این سازمان را مامور کرد که نسبت به بازرسی مستمر و سرزده از انبارهای گمرک، بنادر و سازمان اموال تملیکی سراسر کشور اقدام کند.

بر این اساس در ۱۰ اسفند ماه سال جاری بازرس قضایی و سرپرست دفتر ویژه در بوشهر حاضر و از همه انبارهای گمرک، بندر وسازمان جمع آوری اموال تملیکی بازدید کرد.

رصد و پایش این انبار حکایت از آن دارد که اقدامات بسیار موثر بوده و وضعیت نابسامان سابق بهبود یافته و فرآیندها و وضعیت اصلاح شده است؛ بنابراین ضمن اعلام مراتب تقدیر از مسئولان امر، نواقص باقیمانده قبلی به همراه دستورها و پیشنهادها به متصدیان امر اعلام و ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، بازدید ملی از سایر استان‌ها قبل از اتمام سال در دستور کار دفتر بازرسی ویژه سازمان بازرسی کل کشور است و بازرسان این سازمان در پایان هفته نیز در انبارهای اموال تملیکی هشت استان دیگر حضور خواهند یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha