نمایشگاه‌های بهاره و رمضان از ۱۹ اسفندماه در کرمانشاه آغاز به کار می‌کند

کرمانشاه - ایرنا - معاون نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: نمایشگاه بهاره امسال همزمان با نمایشگاه ویژه ماه مبارک رمضان، از ۱۹ اسفند ماه آغاز به کار خواهد کرد.

«حامد وفاپور» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، امسال نمایشگاه بهاره و ماه رمضان به طور همزمان در محل نمایشگاه بین‌المللی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه امسال در فضایی به وسعت سه هزار مترمربع و در قالب ۲۰۰ غرفه به مدت یک هفته با حضور واحدهای تولیدی و عرضه کنندگان مستقیم کالای استان دایر خواهد شد.

معاون نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه یادآور شد: انواع مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و وسایل سفره هفت سین در این نمایشگاه در معرض خرید عموم گذاشته خواهد شد که علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از آن بازدید و خرید کنند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه همچنین با همکاری سازمان جهاد کشاورزی غرفه‌هایی برای عرضه کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و مرغ نیز با قیمت تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کالاهای عرضه شده در نمایشگاه با ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت افزود: پیش بینی شده است با همکاری دستگاه‌های مربوطه نظارت کافی بر روند قیمت گذاری کالاها و عرضه آنها با هدف جلوگیری از بروز تخلف انجام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha