کمیته راهبردی همکاری شورای وحدت و منتخبان مجلس در کرمان تشکیل می‌شود
حجت الاسلام سید جواد موسوی

کرمان - ایرنا - رییس شورای وحدت استان کرمان با اشاره به اعلام اسامی منتخبان مجلس دوازدهم در استان طی روزهای گذشته گفت: کمیته راهبردی باهدف همفکری، همکاری و وحدت نیروهای باتجربه و نخبه هر شهرستان با نامزدهای منتخب و اعضای این شورا تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کنار گذاشتن مسایل دوران رقابت انتخاباتی و توجه به نقطه‌نظرات اعضا از سوی منتخبان، تلاش برای پیگیری مسایل زیربنایی و کلان هر شهرستان از سوی کمیته، پرهیز از ورود به مسایل شخصی و سلیقه ای و کمک به نماینده منتخب در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شهرستان ها از اهداف مهم تشکیل این کمیته راهبردی است.

وی با اشاره به نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان تصریح کرد: درپنج حوزه از ۹ حوزه انتخابیه نامزدهای فهرست شورای وحدت رای آورده اند که این تعداد نسبت به سایر فهرست ها بیشترین است.

رییس شورای وحدت استان کرمان اظهارداشت: دغدغه اصلی ما در ۲ انتخابات اخیر، پس از از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آغاز سال تلاش برای افزایش مشارکت مدنظر ایشان بود، لذا با برنامه ریزی جدی برای برگزاری همایش های استانی و با حضور داوطلبان انتخابات و مردم نقش خوبی در افزایش مشارکت ایفا کردیم.

وی ادامه داد: همایش های عمومی انتخابات شورای وحدت در شهرستان های کرمان، جیرفت، زرند، بم، شهربابک، کهنوج و بافت برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به اینکه سهم‌خواهی را به هر شکل مردود می دانیم خاطرنشان کرد: شورای وحدت استان کرمان سعی دارد با ایجاد و حفظ ارتباط، همراهی، مشورت دهی، همکاری و حمایت لازم از منتخبان عزیز آنها را در انجام ماموریت خطیرشان یاری دهد.

وی تاکید کرد: امکان ارتباط آسان منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی با مردم، موضوع مهمی است و به همین دلیل موضوع انتقال درخواست ها، مطالبات و دغدغه های مردم به منتخبان در اولویت کار قرار دارد.

رییس شورای وحدت استان کرمان افزود: البته ارتباط ما با منتخبان مردم در مجلسی منحصر به افراد حاضر در لیست مورد حمایت شورای وحدت نیست و در این زمینه هر کمک و حمایتی که از عهده ما برآید، به طور قطع دریغ نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و هم افزایی منتخبان مردم با یکدیگر انتظار جدی ما است، زیرا بدون وحدت انجام امور نمایندگی دشوار خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مردم دیار کریمان ۱۱ اسفند با حضور پای صندوق‌های رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، با مشارکت ۵۰ درصدی و بالاتر از میانگین کشوری بار دیگر با مشارکت قابل تامل پای صندوق حاضر شدند.

مردم استان کرمان در 9 حوزه انتخابیه 10 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha