محور رانشی کجور نوشهر بازگشایی شد

نوشهر - ایرنا- بخشدار کجور گفت: محور رانشی کجور نوشهر با همراهی و تلاش عوامل راهداری و ماشین آلات بخش خصوصی، بهسازی و این مسیر از ساعتی قبل بازگشایی شد.

حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته- سه شنبه- رانش کوه در ضلع شرقی محدوده روستای "کت کش" در مسیر این محور کوهستانی و ییلاقی رخ داد.

جواد عارفی نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اطلاع از وقوع این بلای طبیعی با همراهی دیگر مسوولان امر به ویژه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکز بخش، انتظامی و سایر نیروهای بسیجی به محل وقوع حادثه حضور پیدا کردیم و سرانجام این مسیر حوالی ساعت ۲ بامداد امروز -چهارشنبه- با بکارگیری ماشین آلات سنگین بخش خصوصی بازگشایی شد.

وی اظهار کرد: در این بخش ۲ دستگاه گریدر مستقر بود منتهی به علت نقص فنی و خرابی ناگزیر شدیم برای بازگشایی مسیر از ماشین آلات بخش خصوصی استفاده کنیم.

بخشدار کجور نوشهر از فرسودگی و کمبود ماشین آلات سنگین راهداری در این منطقه انتقاد کرد و گفت : این محور کوهستانی به علت برخورداری از نقاط حادثه خیز و تردد شمار زیادی از مسافران و گردشگران به ویژه ویلاداران برای ایمن سازی و حفظ جان این مسافران ضرورت دارد مسوولان امر نسبت به تقویت و نوسازی ماشین آلات این بخش تدابیر ویژه ای بیندیشند.

بخش کوهستانی کجور نوشهر با برخورداری از ۲ نقطه شهری و ۶۴ نقطه روستایی، دست کم ۱۲ هزار نفر جمعیت ثابت و ۲۵ هزار نفر جمعیت متغیر دارد.

این بخش در فاصله حدود ۷۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان نوشهر در غرب مازندران قرار دارد.

محور رانشی کجور نوشهر بازگشایی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha