نگاهی به دیدارهای نمایندگان هندبال اصفهان در لیگ برتر + فیلم

اصفهان-ایرنا- چهار نماینده هندبال اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر، عصر روز چهارشنبه در سه دیدار داخل خانه و یک دیدار در خانه حریف در حالی به مصاف حریفان می‌روند که برای صعود به رتبه‌های بالای جدول نیاز به کسب امتیاز دارند.

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان(سه دیدار)، گچساران، اراک و مشهد پیگیری می‌شود و از چهار نماینده اصفهان، سه تیم در خانه و ۲ تیم بیرون از خانه به مصاف حریفان می‌روند.

گیتی پسندی در سال «شهید سجادی» اصفهان به مصاف پلیمر خلیج فارس می‌رود و سپاهان نوین اصفهان نیز در سالن «۲۵ آبان» مجموعه ورزشی «نقش جهان» میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون است و در آخرین بازی این هفته میان پرواز هوانیروز و تیم مس صدرنشین در مجموعه ورزشی «پرواز» اصفهان برگزار می‌شود.

گیتی پسندی - پلیمر خلیج فارس

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم، تیم گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶ در سالن «شهید سجادی» اصفهان میزبان تیم پلیمر خلیج فارس است، سرخ پوشان اصفهانی هفته گذشته میهمان زغال سنگ طبس بودند و توانستند در یک بازی نزدیک و با اختلاف یک گل، تیم میزبان را مغلوب و جایگاه سوم خود را در جدول رده‌بندی تثبیت کنند.

گیتی پسندی‌ها مصمم هستند تا با کسب امتیاز کامل در دیدار امروز به انتظار از دست دادن امتیاز توسط تیم‌های مس کرمان و شهید شاملی کازرون بنشینند تا بتوانند به جایگاه بالاتری در جدول رده‌بندی رقابت‌ها صعود کنند.

گیتی پسند هم‌اکنون با ۱۲ بازی شامل ۹ بُرد، یک تساوی و ۲ باخت، ۱۹ امتیازی است و در رده سوم جدول در تعقیب تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون قرار دارد.

تیم پلیمر خلیج فارس، هفته گذشته میزبان تیم فرازبام دهدشت بود که نیمه نخست را به عملکرد خوب آنها واگذار کرد ولی در نهایت در نیمه دوم ۲ امتیاز خانگی این دیدار را پس گرفت و با ۱۶ امتیاز در رده پنجم جدول ایستاد.

فیلم زیر روایتگر سخنان کیوان صادقی، سرمریی گیتی پسند در باره دیدار این تیم با تیم پلیمر خلیج فارس است.

داوران بازی گیتی پسندی و پلیمر خلیج فارس صلاح کریمیان و عرفان شکیبا، نماینده فدراسیون عبدالصائب نکویی و ناظر فنی سیدحسن حسینی هستند.

سپاهان نوین اصفهان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

تیم هندبال سپاهان نوین اصفهان نیز از ساعت ۱۶ امروز در سالن «۲۵ آبان» مجموعه ورزشی «نقش جهان» به مصاف نایب قهرمان فصل گذشته یعنی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون می‌رود.

سپاهان نوین که پس از چند پیروزی پیاپی هفته گذشته در دقایق پایانی با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ بازی را به نفت و گاز گچساران واگذار کرد، مصمم است تا تمام تلاش خود را برای کسب امتیاز در دیدار امروز بکار بندد.

تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هفته گذشته میزبان آلومینیوم اراک بود که این بازی بدلیل حاضر نبودن آلومینیومی‌ها در کازرون ناشی از شرایط نامساعد جوی برگزار نشد.

تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم‌اکنون با ۱۱ بازی شامل ۱۰ بُرد و یک باخت و با ۲۰ امتیاز در رده دوم جدول رقابت‌ها قرار دارد.

داوران این بازی شهاب شریعت و حسین جلیلی، نماینده فدراسیون، حسین رونق و ناظر فنی مهدی فتحی هستند.

پرواز هوانیروز اصفهان - صنعت مس کرمان

سومین دیداری که از هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال در اصفهان برگزار می‌شود، بازی بین پرواز هوانیروز اصفهان با صدرنشین رقابت‌ها، صنعت مس کرمان است که ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز در سالن «پرواز» اصفهان برگزار خواهد شد.

هوانیروزی‌ها در حالی از تیم مس کرمان میزبانی می‌کنند که هفته گذشته در شهرآورد اصفهان، نتیجه را به فولاد مبارکه سپاهان واگذار کردند.

پرواز هوانیروز با شکست هفته پیش در شهرآورد هندبال اصفهان، یازدهمین شکست فصل را تجربه کرد و این تیم تنها با یک بُرد و ۲ امتیاز در رده یازدهم جدول تیمه رقابت‌ها قرار دارد.

هفته گذشته دیدار میان مس کرمان و پیکان خراسان هم به تعویق افتاد و تیم کرمانی اکنون با ۱۱ بازی و ۱۱ بُرد و با یک بازی کمتر ۲۲ امتیازی است و در صدر جدول قرار دارد.

داوران این دیدار سعید علیئی و فرزاد محمدی، نماینده فدراسیون علی ضامن آویش و ناظر فنی مجید شجاع هستند.

آلومینیوم اراک - فولاد مبارکه سپاهان

در دیگر دیدار هفته سیزدهم که در آن نماینده‌ای از اصفهان خارج از خانه به مصاف حریفان می‌رود، تیم دهم جدول یعنی آلومینیوم اراک میزبان زردپوشان اصفهانی تیم چهارم جدول است.

تیم اراکی هفته گذشته بدلیل شرایط آب و هوایی به کازرون نرفت و بازی این تیم با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برگزار نشد تا این تیم با یک بازی کمتر کماکان در رده دهم جدول باقی بماند.

اما فولاد مبارکه سپاهان هفته گذشته میزبان پرواز هوانیروز بود و موفق شد در دربی اصفهان با اختلاف، تیم میهمان را شکست دهد و امتیاز مسابقه را از آن خود کند.

پیروزی هفته پیش برای سپاهان هفتمین بُرد این تیم در فصل جاری بود تا با ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول رقابت‌ها و پشت سر گیتی پسند قرار گیرد.

نگاهی به دیدارهای نمایندگان هندبال اصفهان در لیگ برتر + فیلم

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

جدول رقابت‌ها بدون احتساب امتیازات لیگ هندبال نوجوانان و مسابقات هندبال جوانان پسر بصورت زیر است:

نگاهی به دیدارهای نمایندگان هندبال اصفهان در لیگ برتر + فیلم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha